خبرگزاری کار ایران

خانی در تذکر شفاهی:

شورای عالی معادن سیاست‌های دولت را اجرایی نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۸۲۵

نماینده مردم شاهرود در مجلس با انتقاد از عملکرد شورای عالی معادن و معاونت معدنی وزارت صمت، گفت: این ارکان تصمیم گیر به جای تصمیمات ملی و کلان در حوزه معدن، تصمیمات منطقه ای می گیرند. شورای عالی معدن سیاست های دولت خدمتگزار را انجام نمی دهد! در حالی که قسمتی از درآمد کشور از طریق معادن تامین می شود.

به گزارش ایلنا، علی اصغر خانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۸ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: واقعه دردناک و تاسفبار معدن طرزه و جان باختن ۶ معدنکار مظلوم و زحمتکش را به خانواده بزرگ البرز شرقی تسلیت عرض می کنم و خواستار پیگیری این موضوع از سوی مسئولان هستم.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود: نزدیک به ۳ ماه است که کشاورزان محصول گندم خود را تحویل دولت داده اند، ولی مطالبات خود را به صورت کامل دریافت نکرده اند، تعدادی از کشاورزان تاکنون موفق به دریافت مابه التفاوت خود نیز نشده اند. مطالبات کشاورزان گندمکار هر چه سریعتر پرداخت شود.

وی خطاب به وزیر نفت گفت: برای گازرسانی به منطقه سرکویر و پل ابریشم دستور صریح به مدیرعامل شرکت ملی گاز دادید، اما تا به امروز از سوی آقای چگینی هر چند که دستور به صورت کتبی صادر شده، در این خصوص اقدام جدی صورت نگرفته است. مقرر شده بود گازرسانی در این مناطق محروم شروع شود، ضروری است هر چه سریعتر در این مناطق اقدامات لازم انجام شود.

خانی خطاب به وزیر صمت گفت: خبرهای خوبی از معاونت معدنی این وزارتخانه به گوش نمی رسد، متاسفانه شورای عالی معادن و معاونت معدنی وزارتخانه به جای تصمیمات ملی و کلان در حوزه معدن، تصمیمات منطقه ای می گیرند. شورای عالی معدن سیاست های دولت خدمتگزار را انجام نمی دهد! در حالی که قسمتی از درآمد کشور از طریق معادن تامین می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز