خبرگزاری کار ایران

قرارگاه حمزه سپاه اعلام کرد:

کشف بزرگترین محموله سلاح‌ها و تجهیزات ویژه آشوب در شمال غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۱۳۲

قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه از کشف و ضبط بزرگترین محموله تجهیزات و سلاح‌های سرد با هدف به کارگیری در آشوب‌ها در منطقه شمال‌غرب کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی اکبر پورجمشیدیان، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با اعلام این خبر گفت: تعداد ۱۸ قبضه سلاح شکاری از نوع پنج پران ساخت کشور ترکیه و تک لول، ۱۰ قبضه سلاح کلت کمری جنگی و ساچمه زن و تعداد ۴۲ هزار و ۸۲۸ شوکر در دو نوع که نوع اول با پوشش چراغ قوه به قدرت ۱۰۰۰ کیلو ولت با قابلیت شارژ با کابل USB در کمترین زمان و نوع دوم شوکر برقی با قدرت ۵۰۰۰ کیلو ولت با قابلیت شارژ برق شهری است، شناسایی و کشف شده است.

وی افزود: همچنین تعداد ۱۸ هزار ۱۰۰ عدد باتوم کشویی فلزی و انواع چاقوهای ضامن دار و تیزی با تنوع بالغ بر ۱۰ نوع به تعداد ۵۲ هزار و ۹۶۱ عدد توسط مزدوران کوردل خودفروخته ایادی استکبار جهانی جهت کشته‌سازی و سلب امنیت و آرامش از زندگی و کسب و کار مردم از مرزهای شمال‌غرب وارد کشور شده بود که از ابتدای امر مورد رصد اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران و یگان‌های تحت امر قرار داشت و ضبط شد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز ماست و هرگونه تحرکات و اقدامات عوامل خودفروخته را در داخل و خارج مرزهای جمهوری اسلامی تحت رصد داشته و به هرگونه اقدام تحریک‌آمیز، قصد انجام اقدامات خرابکارانه یا تروریستی به‌شدت و باجدیت تمام پاسخ سخت و پشیمان‌کننده می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز