خبرگزاری کار ایران

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

به هر تعداد که میسر است، میدان حضور در انتخابات داده شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۵۱۷

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به حضور گسترده داوطلبان در پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم خواستار آن شد تا به هر تعداد که میسر است میدان حضور در انتخابات داده شود.

به گزارش ایلنا، اسدالله بادامچیان همچنین از فعالان سیاسی که برای انتخابات آینده فعالند خواست به جای نفی یکدیگر و تخریب، در جهت مثبت، ارائه تفکر و برنامه‌های خودشان در مجلس دوازدهم و در گام دوم انقلاب اسلامی فعال باشند.

وی تصریح کرد: دوران دو قطبی و چند قطبی‌های کاذب سیاسی گذشته و ملت کسانی را انتخاب خواهد کرد که سوابق شفاف در پاکی و ساده زیستی و صداقت آشکار در خدمت به اسلام، ایران و ملت داشته و برنامه تحول تکاملی مثبت را در نظر داشته باشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو اظهار داشت: غرب استعمارگر و دولت‌های غربی در بحران همه جانبه افتاده‌اند و سیاست غلط آمریکا در جنگ اوکراین، بیش از همه به اروپایی‌ها آسیب وارد کرده است.

وی افزود: دولت‌های اروپایی باید با توجه به بحران اقتصادی و اجتماعی، از افتادن در این دام خطرناک خوددداری می‌کردند، اما گرفتار شده‌اند و هر روز در باتلاق این جنگ مخرب، به غرقه نهایی نزدیک می‌شوند.

وی همچنین گفت: دولت فرانسه در بدترین وضعیت به سر می‌برد و ملت‌های قاره آفریقا علیه سلطه‌گری استعماری آن به پا خاسته‌اند و فرانسوی‌ها را اخراج می‌کنند.

بادامچیان افزود: دولت مکرون، آنچنان سقوط کرده که در فرانسه به جنگ با پوشش اسلامی بانوان رو آورده است، در حالی که هر سلطه‌گری به جنگ با مذهب مردم برخاسته، با ذلت فروپاشیده است.

وی ادامه داد: کمونیست‌ها با دیکتاتوری و با شعار حمایت از زحمتکشان، به جنگ با دین و مذهب برخاستند و حکومت در حد ابرقدرتی تشکیل دادند، ولی فرو ریختند و به موزه تاریخ رفتند.

بادامچیان تاکید کرد: سرنوشت مکرون و دولت او نیز شکست قطعی و فروپاشی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین تحرکات صهیونیست‌ها، تروریست‌ها و گروهک‌های آمریکایی را در منطقه غرب آسیا حرکات مذبوحانه‌ای دانست که روز به روز به رسوایی و شکست مفتضحانه آنها نزدیک می‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش پایانی گفت وگو تصریح کرد: راهپیمایی شکوهمند اربعین حسینی، افتخار و عظمت اسلام و مسلمین بود که بر همبستگی ملت‌های اسلامی افزود و موجب یاس و ناامیدی و خشم و نگرانی دشمنان اسلام و معاندان گردید.

بادامچیان گفت: صمیمانه از حضور ملت و راهپیمایان، آنها که در شهرها و روستاها با دلهای در گرو کربلا راهپیمایی کردند تشکر و از همه خدمات دهندگان به ویژه دولت محترم و نهادها و از یاران موتلفه اسلامی که در تدارک و تسهیل این جنبش بزرگ حسینی کوشیدند، تقدیر داریم.

وی افزود: اجر همگی با خدای حسین و همه حسینی‌هاست.

بادامچیان همچنین گفت: آنها که در داخل میکروب سیاه نمایی و منفی بافی بیمارشان کرده از این حضور میلیونی با نشاط، عبرت بیاموزند و به جای تلخی و افسردگی به اقیانوس عظیم ملت بپیوندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز