خبرگزاری کار ایران

انتصاب فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۲۰۳

فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش در ارومیه، ضمن بزرگداشت مقام شهدا و جانبازان اظهار کرد: آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با فداکاری، جانفشانی و رشادت بی‌پایان سربازان نظام اسلامی در بالاترین سطح قرار دارد.

وی افزود: امروز نه تنها متخاصمان بلکه ابرقدرت‌های پوشالی جهانی نیز در برابر قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران حرفی برای گفتن ندارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امروز تمام دنیا مبهوت اقتدار مردم و نیروهای مسلح ایران اسلامی هستند و این جز با تلاش و ایثارگری رزمندگان در طول انقلاب اسلامی رخ نداده است. تمام دشمنان و مزدوران واقفند که اگر اشتباهی از آن‌ها سر بزند با شدیدترین حملات مواجه خواهند شد.

حیدری تاکید کرد: رصد و نابودی پهپادهای متخاصم و حملات موفق به پایگاه‌های مزدوران منطقه‌ای تنها گوشه کوچکی از توانمندی نیروهای مسلح است که همین امر هم عامل یأس و ترس دشمنان شده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز نیاز به خارج در عرصه دفاعی به پایان رسیده است، ابراز کرد: نیروهای مسلح کشورمان با هدایت فرماندهی کل قوا آماده دفاع هستند و در راستای امنیت و آرامش مردم و کیان اسلامی از هیچ رشادت و تلاشی دریغ نخواهند کرد.

در این مراسم، ضمن تقدیر از تلاش‌های امیر سرتیپ علی حاجیلو، امیر سرتیپ دوم سیروس امان‌اللهی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز