خبرگزاری کار ایران

بازدید فرمانده نیروی هوایی ارتش از دوره جامعه‌پذیری دانشگاه‌های افسری ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۶۵۱

امیر سرتیپ خلبان واحدی با حضور سرزده در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نیروی زمینی ارتش، از وضعیت زیست و آمادگی رزمی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (یک شنبه) با حضور سرزده در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نیروی زمینی ارتش، از وضعیت زیست و آمادگی رزمی دانشجویان دانشگاه‌های افسری آجا بازدید کرد و روند آموزش دانشجویان را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این بازدید، با اشاره به رزمایش میلیونی اربعین حسینی(ع)، اظهار داشت: اجتماع بیش از ۲۲ میلیون زائر در کربلا  موجب وحدت و استحکام ملّی و نشان دهنده ارادت مسلمان و سایر ادیان الهی به امام سوم شیعیان حضرت امام حسین(ع) است.

وی گفت: در رزمایش پیاده‍روی اربعین حسینی، نیرو های مسلح نیز همگام بامردم شریف و خیرین به میدان آمدند و خدمات مطلوبی را به زائران اباعبدالله‍الحسین(ع) اراده داده و همدلی نیروهای مسلح و مردم و دلدادگی به مکتب امام حسین(ع) را به نمایش گذاشتند.

امیر سرتیپ واحدی در ادامه با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران اسلامی گفت: امروزه جنگ‌های ترکیبی از  پیچیده‌ترین انواع منازعات در عرصه بین‌المللی است که از سوی بازیگران دولتی و غیردولتی به کارگرفته می‌شود و جمهوری اسلامی ایران سال‌هاست هدف جنگ‌های ترکیبی دشمنان قرار گرفته است؛ جنگ‌هایی که رهبر معظم انقلاب هم بارها بر لزوم آمادگی، تدبیر و هماوردی در برابر آن تاکید کرده‌اند.

وی خطاب به دانشجویان اذعان کرد: امروزه جوانان باید با نظم و آموزش کارآمد، آماده نبرد در عرصه‌های مختلف جنگ نرم باشند. شما جوانان باید در جنگ نرمی که تمامی دنیا علیه ملت ایران آغاز کرده، علاوه بر مراقبت از خود و افکار خود، به تقویت اندیشه‌های مقابله با این جنگ بپردازید.

گفتنی است در این بازدید، فرمانده نیروی هوایی ارتش با فرماندهان، روحانیون و اساتید این دوره دیدار و با آن‌ها در خصوص روند آموزش دانشجویان گفت‍‌وگو کرد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز