خبرگزاری کار ایران

پیام تشکر سفیر ایران در بغداد از دولت و ملت عراق و زائران اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۵۷۰

سفیر ایران در عراق در پیامی از مهمان‌نوازی دولت و ملت عراق از زائران اربعین حسینی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام محمد کاظم آل صادق به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و  رئیس ستاد اربعین در عراق به مناسبت برگزاری باشکوه راهیپمایی اربعین حسینی به شرح زیر است:

«وَنُصْرَتِی لَکُمْ مُعَدَّةٌ حَتَّیٰ یَأْذَنَ اللّٰهُ لَکُمْ، فَمَعَکُمْ مَعَکُمْ لَامَعَ عَدُّوِکُمْ

اربعین جهانی شد و جهانی‌تر هم خواهد شد؛ این خون حسین‌بن‌علی است که بعد از ۱۴۰۰ سال دارد می‌جوشد و روزبه‌روز تازه‌تر و زنده‌تر می‌شود. این همان پیام عاشورا است که از حلقوم اباعبدالله علیه السلام در نهایت غربت و تنهایی صادر شد و امروز فضای عالم را فرا گرفته است.

حمد و سپاس خدای متعال را که بار دیگر امت اسلامی در نمایشی شکوهمند و امیدآفرین برای آزادگان و رعب‌آور و دشمن‌شکن برای معاندان و جبهه استکبار، اربعینی وحدت بخش و عزت‌مند را رقم زد. این آیین بی‌نظیر بار دیگر عمق محبت و دلدادگی مردم ایران و عراق و سایر بلاد را به حقیقت روح بخش، امید آفرین و عزتمندانه حسینی نشان داد و حضور پر شکوه، صبورانه، همدلانه مردم ایران و کرم و جود و سخا و مهمان‌نوازی بی نظیر مردم عراق برگ زرین دیگری از  یکرنگی، برادری و وفاق دو ملت، حول مغناطیس جذاب حسینی را نشان  داد.

برخود لازم می‌دانم از همراهی و همکاری صبورانه ملت شریف ایران بخصوص زائران حسینی که با دل‌های پاک‌ و نورانی و مدیریت ایام زیارتی خود کمک شایانی را به مدیران و برنامه ریزان برنامه اربعین امسال کردند تشکر ویژه داشته باشم.

از خدام و موکب‌داران و مسئولان بخش‌های مختلف خدماتی و بهداشتی که کمک کار برادران عراقی در مدیریت حجم میلیونی زوار بودند کمال تشکر را دارم. به راستی که زبان از شکر کرم و مهمان نوازی برادران عراقی قاصر است. بر خود لازم می‌دانم از دعای خیر و عنایات مرجعیت معظم نجف اشرف، همکاری‌های مجدانه عتبات مقدسه، همراهی بی نظیر دولت دوست و برادر عراق که همه ظرفیت‌های خود را با اخلاص به کف میدان آورد تشکر کنم.

جانثاری حشدالشعبی قهرمان و نیروهای امنیتی عراق و کرم عشایر و صاحبان  مواکب که هر آنچه داشتند در طبق اخلاص نهادند و تقدیم زائران حسینی کردند، فراموش نشدنی است.

موفقیت این زیارت معنوی و عرفانی و مقدمه ظهور محقق نمیشد، مگر با همکاری و همدلی صمیمانه مسؤولین دو کشور که در اوج خود بود.

اینجانب به عنوان خادم کوچک زائران حسینی و نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد اربعین در عراق به خاطر این همه زیبایی و شکوه جبهه شکر بر آستان الهی می‌سایم و از خداوند متعال می‌خواهم این قلیل را از همه ما بپذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز