خبرگزاری کار ایران

در پیام تسلیت جهانگیری در پی حادثه معدن طرزه مطرح شد؛

دستگاه‌های مسئول با کسانی که به وظایف خود به درستی عمل نکرده‌اند، برخورد قانونی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۳۸۲

معاون اول دولت دوازدهم با تسلیت جان باختن شش کارگر معدن طرزه دامغان خواستار بررسی علل این حادثه و برخورد قانونی با مقصران آن شد.

به گزارش ایلنا، در پیام تسلیت اسحاق جهانگیری در پی حادثه ریزش معدن طرزه دامغان و جان باختن شش کارگر، آمده است:

«خبر درگذشت شش کارگر عزیز در معدن طزره دامغان در آستانه اربعین حضرت عبدالله الحسین (ع) موجب تاسف و تاثر گردید. این ضایعه دردناک را به خانواده محترم این عزیزان و به جامعه کارگری کشورمان تسلیت عرض می‌کنم.

معدنکاری از دشوارترین شغل‌های روزگار ما است. علاوه بر این در بین معادن، کار در معادن زیرزمینی ذغال‌سنگ آن هم به روش استخراج سنتی به مراتب دشوارتر و پیچیده‌تر است. این عزیزان در اعماق زمین با جان خود تلاش می‌کنند که چرخ اقتصاد کشور بچرخد و هر آن با گازهای انفجاری که طبیعت اینگونه معادن است روبرو می‌باشند.

باید توجه داشت که مسائل ایمنی در همه فعالیت‌ها خصوصا در معادن ذغال سنگ بر همه امور دیگر اولویت دارد. دستگاه‌های مسئول باید علل حضور کارگران در محل انفجار را بررسی نمایند و با کسانی که به وظایف خود به درستی عمل نکرده‌اند برخورد قانونی شود. امیدوارم با دقت عمل همه دست اندرکاران شاهد اینگونه وقایع تلخ در آینده نباشیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز