خبرگزاری کار ایران

ولایتی:

پیروزی‌های به دست آمده نتیجه اتحاد و همبستگی گروه‌های فلسطینی و حزب‌الله لبنان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۲۱۲

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، زیاد نخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، در خصوص موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در گفت‌وگو با اسماعیل هنیه گفت: ما از پیروزی‌های اخیر شما بسیار خوشحال هستیم و امیدواریم این پیروزی‌ها ادامه یابد.

ولایتی تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی هر چه در جهت حفظ خود تلاش می‌کند با شکست مواجه می شود و در نهایت نیز با چالش ها و شکست های بیشتری روبرو خواهد شد و ایستادگی شما و برادران فلسطینی در برابر دشمنان، موجب افتخار است و بی تردید پیروزی با شماست. 

رئیس دفتر سیاسی حماس نیز از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت قدردانی کرد و گفت: این پیروزی ها با اتحاد و همراهی کشورها و ملت های دوست و به ویژه ایران محقق شده و ان‌شاءالله رژیم صهیونیستی را شکست خواهیم داد و آنچه مقاومت در کرانه باختری انجام داده ادامه خواهد یافت. حمایت های شما تاثیر بسیار مهمی در این پیروزی ها داشته و جایگاه ویژه‌ای در جبهه مقاومت دارد.

ولایتی همچنین در تماس جداگانه با زیاد نخاله پیروزی های اخیر در کرانه باختری را تبریک گفت و افزود: پیروزی های به دست آمده نتیجه اتحاد و همبستگی همه شما و گروه‌های فلسطینی و حزب الله لبنان است و دستاوردهای این اتحاد، پیروزی نهایی خواهد بود.

زیاد نخاله هم ضمن ابراز خرسندی از پیروزی های به دست آمده گفت: وضعیت امروز ما بسیار مطلوب است و مقاومت هر روز در حال پیشروی و تحقق پیروزی است و هر روز قوی تر از قبل به مسیر روشن خود ادامه می دهد.

وی در پایان ضمن ابلاغ سلام به محضر مقام معظم رهبری، از حمایت های جمهوری اسلامی ایران و همچنین مواضع دکتر ولایتی تقدیر کرد و افزود: گروه های فلسطینی امروز با یک قلب واحد با یکدیگر همکاری می‌کنند.

ولایتی در تماس تلفنی دیگر با معاون دبیر کل حزب الله لبنان نیز پیروزی های اخیر مقاومت و سالروز پیروزی‌های جنگ های ۳۳ روزه را تبریک گفت.

وی افزود: از اینکه شما به رهبری جناب سید حسن نصرالله توانستید به این موفقیت های بزرگ دست یابید بسیار خرسندیم و این پیروزیها موجب افتخار جهان اسلام است و شما همواره پرچمدار مبارزه در لبنان و جهان اسلام هستید.

شیخ نعیم قاسم نیز ضمن ابراز خرسندی از این گفتگو تاکید کرد: بی تردید حمایت مقام معظم رهبری و مواضع جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در این پیروزی ها داشته است و هرگز این همدلی و حمایت های ملت بزرگ ایران فراموش نخواهد شد و ان شاءالله با ایستادگی و مقاومت بتوانیم قدس را از این غده سرطانی آزاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز