خبرگزاری کار ایران

سرتیپ حیدری اعلام کرد:

آمادگی نیروی زمینی ارتش برای توسعه روابط با روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۸۱۳

فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار با فرمانده کل نیروی زمینی نیروهای مسلح روسیه آمادگی این نیرو را برای توسعه همکاری‌های نظامی با نیروی زمینی روسیه اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، اولگ سالیوکوف، فرمانده کل نیروی زمینی نیروهای مسلح روسیه و امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با یکدیگر در مسکو دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده کل نیروی زمینی نیروهای مسلح روسیه در مذاکرات مشترک با فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل فرماندهی کل نیروی زمینی روسیه در مسکو، گفت: جمهوری اسلامی ایران از کشورهای کلیدی خاورمیانه و شریک استراتژیک و راهبردی روسیه است.

وی ادامه داد: هم اینک مسکو و تهران گفت‌وگوهای فشرده سیاسی برای توسعه مناسبات دوجانبه دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در این دیدار، آمادگی این نیرو را برای توسعه همکاری‌های نظامی با نیروی زمینی روسیه اعلام کرد.

در این دیدار، موضوعات همکاری و تعامل نظامی با هدف اجرای پروژه‌هایی با هدف افزایش آمادگی رزمی نیروهای مسلح دو کشور بررسی شد.

بنا بر این گزارش، طرفین در این دیدار در زمینه تقویت بیشتر همکاری‌های نیروی زمینی در زمینه‌های مختلف به توافق رسیدند.

حیدری پیش از این دیدار، در حالی که از سوی فرمانده کل نیروی زمینی نیروهای مسلح روسیه همراهی می‌شد، تاج گل به مزار سرباز گمنام در مسکو اهدا کرد.

بنا بر این گزارش، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در سفر به مسکو همچنین از برخی موسسات آموزشی نظامی نیروی زمینی و مجتمع‌های صنعتی نظامی روسیه بازدید خواهد کرد.

حیدری روز یکشنبه در نخستین روز سفر به مسکو از غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه نظامی روسیه موسوم به آرمی ۲۰۲۳ در پارک پاتریوت در حومه مسکو بازدید کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز