خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ واحدی:

نیروی هوایی در تراز انقلاب با ارتباط دانشگاه و صنعت امکان‌پذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۸۷۴

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی در تراز انقلاب اسلامی با ارتباط دانشگاه و صنعت امکان پذیر است و همکاری دانشگاه و صنعت در پیشرفت علمی و توسعه دانش نیروی هوایی ارتش اهمیت ویژه‌‌ای دارد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از مراکز و مجموعه‌های کارگاهی دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری گفت: ارتباط و همکاری دانشگاه و صنعت در پیشرفت علمی نیروی هوایی اهمیت ویژه‌ای دارد و مولفه مهمی در توسعه دانش نیروی خوش نام هوایی به شمار می‌رود.

وی افزود: در بیشتر مجموعه‌های توسعه یافته، بالندگی علمی در دانشگاه‌ها حاصل همکاری نزدیک آن‌ها با صنایع و توسعه صنعتی در فضای رقابتی است که این امر ناشی از داشتن ارتباط هدفمند و تقاضا محور صنایع با دانشگاه‌ است.

 فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ارتباط دانشگاه و صنعت می‌تواند تأثیر تعیین کننده‌ای در رسیدن نیروی هوایی به یک نیروی دانشمند در تراز انقلاب اسلامی داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر این ارتباط به شکل مناسب برقرار شود می‌تواند تأثیر بنیادی بر جای بگذارد و تجربه کشورهای توسعه یافته و صنعتی به ما نشان می‌دهد که بدون وجود این همکاری، رشد و توسعه علم و فناوری غیر ممکن و حداقل بسیار دشوار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز