خبرگزاری کار ایران

اعطای بورسیه تحصیلی از سوی سازمان انرژی اتمی به ۶۰ نفر از پذیرفته‌شدگان برتر کنکور سراسری ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۶۸۷

سازمان انرژی اتمی ایران به ۶۰ نفر از پذیرفته‌‌شدگان برتر کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ بورسیه تحصیلی اعطا می‌کند.

به گزارش ایلنا، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در زمینه توسعه استفاده از دانشجویان و نخبگان در صنعت هسته‌ای و ایجاد فضای امید و نشاط در میان جوانان از سوی سازمان انرژی اتمی ایران به ۶۰ نفر از پذیرفته‌‌شدگان برتر کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ بورسیه تحصیلی اعطا می‌شود.

این تصمیم در نخستین جلسه دوره جدید هیات امنای پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای و با حضور مهندس محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سید امیرحسین فقهی رییس پژوهشگاه و دیگر اعضای هیات امنای این پژوهشگاه اتخاذ شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده؛ سازمان انرژی اتمی ایران و واحدهای تابعه آن به ۶۰ نفر از پذیرفته‌شدگان برتر کنکور سراسری ۱۴۰۲ در رشته‌های مهندسی برق، مواد، شیمی، مکانیک، کامپیوتر و صنایع در ۱۰ دانشگاه صنعتی شریف، تهران، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت ایران، خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی اصفهان، شیراز، فردوسی مشهد، تبریز و اصفهان از آغاز سال تحصیل بورسیه اعطا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز