خبرگزاری کار ایران

در صحن قرائت شد؛

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۳۴۷

عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایلنا، احمد نادری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۳ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر کمال حسین‌پور به رئیس جمهور: لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای عدم افزایش قیمت کتب درسی و معافیت دهک‌های پایین از پرداخت این مبلغ. همچنین تذکر به وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت استقرار شعبه بانک کشاورزی در شهر ربط شهرستان سردشت. همچنین تذکر به رئیس جمهور: ضرورت قرار گرفتن انگور سیاه سردشت در لیست خرید تضمینی محصولات سال جاری. همچنین تذکر به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در پرداخت وام ازدواج و برخورد با مسئولان و بانک‌های متخلف. همچنین تذکر به رئیس جمهور: رسیدگی به افزایش قیمت تراکتور. همچنین در تذکر دیگر به رئیس جمهور: رسیدگی به پرونده جانبازان شیمیایی و روند رسیدگی آنها در بنیاد شهید. همچنین تذکر به رئیس جمهور: جمع‌آوری مدارس کانکسی سردشت و پیرانشهر.

تذکر علی‌اکبر علی‌زاده برمی به همراه ۴۳ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم تسریع در احداث خطوط ذخیره گاز طبیعی برای ایام سرد سال.

تذکر جبار کوچکی‌نژاد به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: رعایت عدالت در تقسیمات کشوری، همچنین تذکر به رئیس جمهور: تسریع در معرفی وزرای وزارتخانه‌هایی که با سرپرست اداره می‌شود.

تذکر ابراهیم رضائی به همراه ۴۹ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت پرداخت مطالبات گندمکاران. همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی: فروش خرمای دشتستان.

تذکر محمدصالح جوکار به همراه ۴۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت رسیدگی به مشکلات ناشی از عدم برنامه‌ریزی مناسب در تأمین نهاده‌های دامی.

تذکر منصورعلی زارعی کیاپی به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تأمین زمین برای ساخت مسکن در استان مازندران.

تذکر مصطفی نخعی به همراه ۷۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: اعاده لایحه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین.

تذکر محمدتقی نقدعلی به همراه ۳۰ نفر ازنمایندگان به رئیس جمهور: تسریع در برگزاری جلسات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز.

تذکر سید محمدرضا میرتاج‌الدینی به همراه ۲۵ نفر از نمایندگان به وزرای ارتباطات و کشور: لزوم به روزرسانی تعرفه‌های خدمات پیشخوان دولت.

تذکر عباس جهانگیرزاده به وزیر کشور: ضرورت تبدیل فرمانداری شهرستان پارس آباد به فرمانداری ویژه.

- تذکر عباس جهانگیرزاده نماینده پارس آباد و تعداد ۲۵ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد لزوم رسیدگی به ضعف آنتن دهی مخابرات و پوشش اینترنت در مناطق روستایی و شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز.

- تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و تعداد ۱۶ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو درباره لزوم تسریع در پرداخت حقوق چند ماهه نیروهای قراردادی آبفای استان گیلان، تذکر جبار کوچکی که نژاد نماینده رشت و تعداد ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی در مورد ضرورت تکمیل جاده پلیس راه رشت به امامزاده هاشم.

- تذکر کیومرث سرمردی  نماینده اسدآباد و تعداد ۲۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور محترم و وزیر محترم اقتصاد درباره لزوم افزایش شعب بانک کشاورزی در شهرستان اسدآباد استان همدان.

- تذکر علی اکبر علیزاده نماینده دامغان و تعداد ۴۲ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درباره لزوم تقویت مدارس دولتی و رعایت عدالت آموزشی و تربیتی بین دانش آموزان.

- تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مورد ضرورت تسریع در مرمت پل تاریخی قلاتاسیان، تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر و سردشت به وزیر اقتصاد و امور دارایی در مورد ضرورت تجهیز گمرک طبرچین به سامانه‌های هوشمند سامانه‌های ورود و خروج کالا و ترانزیت، تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر و سردشت به وزیر میراث فرهنگی در مورد ضرورت تسریع در احداث موزه صلح سردشت.

مجتبی ذوالنوری، نائب رییس مجلس شورای اسلامی در پاریان قرائت تذکرات شفایی نمایندگان گفت: امیدواریم  مسئولین تذکرات دوستان عزیز نماینده ما را با جدیت پیگیری کنند تا مشکلات مردم نیز رفع و کم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز