خبرگزاری کار ایران

انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود در دستور کار کمیسیون قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۷۶۰

فردا یکشنبه کمیسیون اصل نود به منظور انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم مجلس یازدهم تشکیل جلسه می دهد.

به گزارش ایلنا، اعضای کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی در هفته جاری  جلساتی به شرح ذیل برگزار خواهند کرد:

شنبه:

جلسه هیات رئیسه کمیسیون برای بررسی و تصمیم گیری درخصوص پرونده ها و شکایات واصله.

یکشنبه:

جلسه کمیسیون با حضور وزیر صمت و معاونین، معاون حقوقی رئیس جمهور، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، مدیرعامل شرکت های ایران خودرو و سایپا، رئیس شورای رقابت و دبیر انجمن خودروسازان درخصوص بررسی: مشکلات صنعت خودروسازی در کشور و اخذ مابه التفاوت از واردکنندگان پس از حذف ارز ترجیحی .

جلسه مجمع عمومی کمیسیون جهت انتخاب اعضای هیئت رئیسه سال چهارم مجلس یازدهم.

دوشنبه:

جلسه کمیته اقتصادی کمیسیون با حضور مدیرعامل بانک رفاه کارگران.

جلسه کمیسیون با حضور مسئولین وزارت اطلاعات،امورخارجه،کشور،سپاپاسداران،نیروی انتظامی و رئیس سازمان ثبت در خصوص بررسی موانع اعطای تابعیت به اتباع بیگانه و تهیین شماره اختصاصی به آنها.

جلسه کمیسیون با حضور مسئولین وزارت اطلاعات،امورخارجه،نیرو،جهاد کشاورزی و استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص بررسی عملکرد دستگاه های مسئول در حقابه هیرمند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز