خبرگزاری کار ایران

کمیسیون صنایع مجلس مشکلات پیش‌روی تولید، توزیع و واردات خودرو را بررسی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۵۸۸

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در هفته جاری مشکلات و موانع در حوزه تولید، توزیع و واردات خودرو را بررسی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، بر اساس دستور کار هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز (شنبه، 31 تیر ماه) اعضای این کمیسیون، دو نفر از اعضای کمیسیون برای عضویت در شورای رقابت را انتخاب می‌کنند.

همچنین استماع گزارش مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در خصوص حوزه‌های مرتبط با وظایف کمیسیون دیگر دستورکار کمیسیون صنایع و معادن مجلس در روز شنبه خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید: نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در روز یکشنبه (یکم مرداد ماه) برگزار خواهد شد.

همچنین اعضای کمیسیون صنایع و معادن روز یکشنبه میزبان نمایندگان انجمن خودروسازان کشور، مدیران عامل شرکت‌های خودرو، شورای رقابت و مدیران وزارت صمت خواهند بود تا مشکلات و موانع در حوزه تولید، توزیع و واردات خودرو را بررسی کنند.

براساس این گزارش رئیس کل بانک مرکزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت روز دوشنبه هفته آینده به کمیسیون صنایع و معادن می‌آیند تا درباره حوزه‌های مرتبط به وظایف کمیسیون توضیحاتی ارائه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز