خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

اصلاح قانون انتخابات مجلس باید زودتر نهایی شود وگرنه کار مشکل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۰۸۵

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در مورد وضعیت اصلاح قانون انتخابات مجلس گفت: بستگی دارد هفته آینده نمایندگان چه تصمیمی می‌گیرند باید زودتر نهایی شود وگرنه کار مشکل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد لایحه جامع انتخابات، گفت: این لایحه را وزارت کشور تهیه کرده در کمیسیون سیاسی دفاعی دولت در نوبت بررسی است و محدود به انتخابات خاصی نیست همه انتخابات‌های کشور اعم از انتخابات مجلس و ریاست جمهوری را در برمی‌گیرد چون بر مبنای سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری است و در آن چارچوب وزارت کشور کار را انجام داده است. امیدوارم زودتر در نوبت رسیدگی قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا این لایحه استرداد شده گفت: این لایحه‌ای است که خود دولت تهیه کرده و از قبل بوده است بعد آمده‌اند بر اساس سیاسیت‌های کلی آن را کامل کردند تا این سیاست‌ها در آن لحاظ شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهو در پاسخ به این سوال که اصلاح قانون انتخابات مجلس به این دوره می‌رسد، گفت: بستگی دارد هفته آینده نمایندگان چه تصمیمی می‌گیرند باید زودتر نهایی شود وگرنه کار مشکل می‌شود. کمیسیون کارش را تمام کرده و به صحن فرستاده هفته آینده قرار است صحن مجلس شنبه هم برگزار شود برای همین امیدواریم نهایی شود.

حسینی در مورد نکات مجلسی‌ها در مورد وزیر ورزش خاطرنشان کرد: نمایندگان در اظهارنظر آزاد هستند ولی هنوز چیز خاصی مطرح نشده که جدی باشد. در حد اظهارنظر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز