خبرگزاری کار ایران

۲ نفر از کارکنان یک نهاد عمومی در شهرستان شاهرود بازداشت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۶۱۱

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دو نفر از کارکنان یک نهاد عمومی، صبح امروز توسط نهاد‌های امنیتی حوزه قضایی شاهرود شناسایی و دستگیر و به دادسرای عمومی و انقلاب آن شهرستان معرفی و با تشکیل پرونده قضایی منجر به صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.

به گزارش ایلنا، محمد جعفر عبدالهی بیان کرد: با ابلاغ دستورالعمل رئیس قوه قضائیه مبنی بر نظارت بر عملکرد ضابطان به دادستان‌های عمومی و انقلاب دستور داده شد، تا مراجع نظارتی ضمن تشدید نظارت‌ها، مبحث احیای حقوق عامه که دارای مصادیق مختلفی است را پیگیری کنند.

وی افزود: در همین راستا صبح امروز دو نفر از کارکنان، یک نهاد عمومی توسط نهاد‌های امنیتی حوزه قضایی شاهرود شناسایی و دستگیر و به دادسرای عمومی و انقلاب آن شهرستان معرفی و با تشکیل پرونده قضایی منجر به صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: این افراد با دخل و تصرف غیر مرتبط در بیت المال و افساد مالی زمینه فساد اداری را ایجاد می‌کردند.

عبدالهی گفت: خط قرمز دستگاه قضایی حفظ امنیت و بلکه بهبود ارائه خدمات توسط تمامی سازمان‌ها و نهاد‌ها به شهروندان استان سمنان است. برخورد سخت، قاطع و عبرت آموز در این پرونده‌ها اتفاق خواهد افتاد تا موجب سلب اعتماد مردم به بدنه نظام نشود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز