خبرگزاری کار ایران

با حضور هیئت‌های پارلمانی ۲۱ کشور؛

اجلاس کمیته بودجه مجالس آسیایی در تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۴۴۶

مجلس شورای اسلامی در روزهای ۱۹ و ۲۰ تیر ماه میزبان اجلاس کمیته برنامه‌ریزی و بودجه مجالس آسیایی با حضور هیئت‌های پارلمانی ۲۱ کشور عضو APA است.

به گزارش ایلنا، در روزهای دوشنبه و سه شنبه (۱۹ و ۲۰ تیر ماه) هفته جاری اجلاس کمیته برنامه‌ریزی و بودجه مجالس آسیایی در تهران و به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

در این اجلاس، اعضای کمیته برنامه‌ریزی و بودجه مجالس آسیایی نشست خواهند داشت و همچنین دومین کارگروه اسناد پایه مجمع مجالس آسیایی برگزار می‌شود.

نمایندگان مجالس کشورهای بنگلادش، پاکستان، بحرین، فلسطین، امارات، ترکیه، عراق، اندونزی، لبنان، چین، قطر، سوریه، کویت، هند، دبیرخانه APA، روسیه، ویتنام، قبرس، عربستان، پارلمان عرب و آذربایجان در اجلاس مجالس آسیایی حضور خواهند داشت.

علی علیزاده، رئیس گروه پارلمانی ایران در اجلاس مجمع مجالس کشورهای آسیایی APA در خصوص گروه‌های حاضر در اجلاس مجالس آسیایی، گفت: علاوه بر اعضای APA، رئیس کمیسیون روابط خارجی و نایب رئیس مجلس دومای روسیه به تهران می‌آید. از ترکیه هم گروه ۵ نفره‌ای از نمایندگان مجلس این کشور می‌آیند. العسومی، رئیس پارلمان کشورهای عربی هم به عنوان نماینده ویژه در مراسم افتتاحیه حضور می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز