خبرگزاری کار ایران

تاکید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش بر لزوم آشنایی با اندیشه‌های حقوقی جدید

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۹۵۹

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: بسترهای حقوقی و قضایی در ارتش جمهوری اسلامی می‌توانند با آگاهی‌بخشی به نیروها جرائم انسانی را کاهش دهند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در پنجمین همایش روز رسته حقوق که در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) برگزار شد، گفت: سالم‌سازی، پیشگیری و پاک‌سازی محیط‌های مختلف بشری از اهداف پیامبران و اولیای الهی بوده است که برای آن چاره‌اندیشی کرده‌اند و در قرآن اشارات فراوانی به آن شده است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین رویکرد نگاه‌های دینی و الهی، کاهش وابستگی بشر به مافیا در سیر و سلوک الهی است که می‌تواند راهکاری برای جامعه امروزی قلمداد شود؛ از طرفی در جوامع امروزی شاهد این هستیم که تخلفات جرائم در بسترهای زیستی، فرهنگی و اجتماعی رخ داده که با ارزیابی درست از وضعیت اجتماعی می‌توان جرم و موارد کیفری را کاهش داد و یا به حداقل ممکن رساند.

به گفته فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروهای مسلح به‌ویژه بسترهای حقوقی و قضایی در ارتش جمهوری اسلامی می‌توانند با آگاهی‌بخشی به نیروهای نظامی بالاخص در حوزه‌های اقتصادی، جرائم انسانی را کاهش دهند.

صباحی‌فرد افزود: آشنایی با دانش و اندیشه‌های حقوقی جدید به همراه ارائه آموزش‌های لازم در بسترهای کاری و اجرایی می‌تواند در حفظ تجهیزات، تقویت قوا و کاهش آسیب‌ها به‌ویژه در حوزه نیروی انسانی، مفید باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز