خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از پایگاه شهید یاسینی:

جوانان از مهم‌ترین اهداف جنگ شناختی دشمن هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۳۲۷

امیر سرتیپ حمید واحدی با حضور در پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر از بخش‌های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه هوایی شهید یاسینی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این پایگاه با کارکنان پایور و وظیفه دیدار و گفت‍وگو کرد.

امیرسرتیپ واحدی در دیدار چهره به چهره با کارکنان وظیفه پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر با اشاره به اهمیت خدمت سربازی و دوران جوانی گفت: تکریم سربازان و کارکنان وظیفه همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و جزو اولویت‌های ما در نیروی هوایی ارتش بوده است.

وی با بیان اینکه سلامت روح و روان سربازان برای ما بسیار با اهمیت است، چرا که وظیفه خطیر پاسداری از امنیت کشور بر عهده این عزیزان گذاشته شده، افزود: شما سربازان با آگاهی، بصیرت، شناخت تاکتیک‌ها و تهدیدات نوین دشمن می‌توانید خط مقدم مقابله با جنگ شناختی باشید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه سربازان نیروی هوایی ارتش فرزندان ما هستند، خاطرنشان کرد: توصیه من به شما جوانان این است که مراقب فریب دشمن در فضای حقیقی و مجازی باشید چرا که شما یکی از مهمترین اهداف جنگ شناختی دشمن هستید.

امیر سرتیپ واحدی در ادامه تصریح کرد: همه تلاش ما این است که با کار و فعالیت جهادی و حداکثری این نیرو را به نیروی هوایی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مدنظر فرمانده معظم کل قوا(مدظله العاالی) است برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز