خبرگزاری کار ایران

پورابراهیمی در تذکر شفاهی:

رئیس مجلس دستوری صادر کند تا کارگروه ویژه‌ای برای استان‌های کم آب تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۴۵۴

نماینده کرمان گفت: رئیس مجلس دستوری صادر کرده تا وزارت نیرو با هماهنگی استاندار کرمان کارگروه ویژه‌ای برای استان‌ها بی‌آب و کم‌آب تشکیل دهند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (۵تیر)مجلس شورای اسلامی  در تذکر شفاهی خود با اشاره به بی‌آبی و کم آبی شهر کرمان خطاب به ریاست مجلس گفت: سه استان جنوب شرقی کرمان به شدت درگیر گرما است و شرایط در این بخش‌ها به شدت التهاب دارد.

نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: وضعیت خدمات عمومی به مردم مانند ارائه برق و آب در شرایط خاصی قرار دارد و متوسط دمای افزایش یافته به شدت اثر منفی بر زندگی مردم گذاشته است.

وی با بیان اینکه کم آبی و بی‌آبی در کرمان اصلی‌ترین مشکل این شهر قلمداد می‌شود، افزود: تقاضا داریم تا رئیس مجلس دستوری صادر کرده تا وزارت نیرو با هماهنگی استاندار کرمان کارگروه ویژه‌ای برای استان‌ها در این موضوع تشکیل دهند چرا که ایام تیرماه شرایط بسیار سختی را در وضع شرایط آبی ایجاد کرده و باید اقدامات لازم برای شهر کرمان مدنظر قرار گیرد. در حال حاضر مردم حاشیه شهر کرمان و اطراف به شدت دچار مشکل کم آبی هستند از این جهت تقاضا داریم هیأت رئیسه مجلس این موضوع را به طور ویژه مورد پیگیری قرار دهند البته موضوع انتقال آب خلیج فارس هم به فضل الهی ادامه دارد و امیدواریم سال آینده این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز