خبرگزاری کار ایران

بشیری در تذکر شفاهی:

استکبار با منافقین کوردل و جرثومه‌های فساد شدیدتر برخورد کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۲۱۴

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: امروز استکبار متوجه شد ملجأ و پناهگاه انسان‌های رذل و کثیفی شده است و امید است که این رویه ادامه‌دار باشد و با این جرثومه‌های فساد شدیدتر برخورد شود.

به گزارش ایلنا، فرهاد بشیری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۴ تیر) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت: منافقین کوردل انسان‌های بسیار جلاد و خشنی هستند که امروز استکبار متوجه شد ملجأ و پناهگاه انسان‌های رذل و کثیفی شده است که جای خوشحالی دارد و امید است که این رویه ادامه‌دار باشد و با این جرثومه‌های فساد شدیدتر برخورد شود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تشکر می‌کنم از استاندار تهران و معاون ایشان به خاطر سفر به شهرستان پاکدشت و بازدید از پروژه‌های کمربندی و خط انتقال پساب شهری به شهرستان پاکدشت، بازدید از منطقه گردشگری گل و گیاه و پروژه خط انتقال آب، گلزار و گلخانه‌ها، نهضت ملی مسکن و پروژه‌های نیمه تمام، شرکت در جلسه مشترک شورای اداری و نشست با جمعی از اعضای تعاونی‌های مسکن که امیدوارم مسئولین مربوطه در رابطه با تحقق مصوبات جلسات با جدیت کارها را دنبال کنند و حضور ایشان در منزل شهید صمدیان نیز جای تقدیر دارد. جا دارد که مطالبات مردم شریف پاکدشت پیگیری و حل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز