خبرگزاری کار ایران

رضوانی در تذکر شفاهی:

رئیس‌جمهور دستور دهد دست همه غرب‌گرایان از عرصه دیپلماسی کشور قطع شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۲۰۹

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: همه را به هوشیاری فرا می‌خوانیم و امیدواریم دیپلمات‌های ما در صحنه مذاکرات مراقب شیطنت‌های شیطان بزرگ و ایادی آن باشند.

به گزارش ایلنا، غلامحسین رضوانی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۴ تیر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: بازنشستگان مخابرات همچنان برخلاف تعهدات کتبی قبلی مورد بی‌مهری و عدم توجه قرار می‌گیرند، قابل قبول نیست که دولت از خود رفع مسئولیت کند چون اداره کنندگان مخابرات گردن کلفت هستند، حداقل وزیر ارتباطات با ۴۰۰ درصد افزایش آبونمان تلفن ثابت موافقت نمی‌کرد یا آن را مشروط به اجرای تعهدات مخابرات می‌کرد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس ضمن تشکر از تحرک دیپلماسی در تراز انقلاب ادامه داد: از آقای رئیسی می‌خواهیم دستور دهد دست همه غربگرایان از عرصه دیپلماسی کشور قطع شود، در غیر این صورت مطمئن باشید ضربه خواهند زد. بهترین دلیل آن ادعاهای طلبکارانه قهرمان پوشالی دیپلماسی است که مثل سایر آمریکاپرستان طلبکارانه صحبت می‌کند.

وی اضافه کرد: همه را به هوشیاری فرا می‌خوانیم و امیدواریم دیپلمات‌های ما در صحنه مذاکرات مراقب شیطنت‌های شیطان بزرگ و ایادی آن باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز