خبرگزاری کار ایران

بررسی مشکلات حقوقی ۶۰ نفر از سوی دیوان عدالت اداری در نماز جمعه تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۸۵۱

دیوان عدالت اداری اقدام به برپایی غرفه در نمایشگاه دستاوردهای آموزشی و پژوهشی قوه قضاییه و میز خدمت دیوان عدالت اداری در نماز جمعه تهران کرد.

به گزارش ایلنا، همزمان با فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و برپایی نمایشگاه به همین مناسبت، دیوان عدالت اداری اقدام به برپایی غرفه در نمایشگاه دستاوردهای آموزشی و پژوهشی قوه قضاییه کرد.

آخرین دستاوردها و یافته‌های علمی، پژوهشی و آموزشی در حوزه پیشگیری، ارائه آخرین کتب منتشر شده از آراء و قوانین و مقررات و نحوه عملکرد سامانه رای صحیح (ساعد) ازموارد ارائه شده در غرفه دیوان عدالت اداری می باشد که در معرض بازدید کنندگان قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در اولین روز از نمایشگاه دستاوردهای قوه قضاییه از غرفه دیوان عدالت اداری بازدید کردند.

برگزاری میز خدمت دیوان عدالت اداری در نماز جمعه تهران

همچنین همزمان با دومین روز از هفته قوه قضاییه و به منظور شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، دیوان عدالت اداری در محل برگزاری نماز جمعه تهران اقدام به برپایی میز خدمت کرد و پاسخگوی سوالات و مطالبات مردمی در حوزه دیوان عدالت اداری شدند.

در این دیدار که بیش از سه ساعت به طول انجامید مراجعان درخواست‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی همچون تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، اعتراض به آرای تجدیدنظر و درخواست اعمال ماده ۷۹، اعتراض به نظریه کارشناسی و اعتراض به اطاله دادرسی ارائه کردند.

در میز خدمت نماز جمعه دیوان عدالت اداری به مناسبت هفته قوه قضاییه مشکلات حقوقی ۶۰ نفر بررسی شد.

میز خدمت قضایی دیوان عدالت اداری، در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و تاکید رئیس قوه قضائیه در خصوص حضور مسئولان در بین مردم و پیگیری رفع مشکلات آنان در مصلای نماز جمعه تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز