خبرگزاری کار ایران

امیر صالحی:

سامانه‌های شبیه‌ساز راداری و موشکی پدافند هوایی ارتش ارتقاء یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۴۴۳

فرمانده مرکز آموزش‌های تخصصی صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به ارتقاء و تقویت سامانه‌های شبیه‌ساز راداری و موشکی در این مرکز، خاطرنشان کرد: با استفاده از این شبیه‌سازها که کاملا مستقل و بدون نیاز به سامانه‌های عملیاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان اهداف مختلف را شبیه‌سازی کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم محمد صالحی گفت: استادان و دانش‌پژوهان این مرکز با تلاش شبانه‌روزی در زمینه تحقیقات علمی و فنی مرتبط با علوم پدافندی بسیار موفق عمل کرده‌اند.

وی ادامه داد: دستاوردها و توانمندی‌های پدافند هوایی ارتش با سرمایه‌گذاری بر روی نسل جوان و با انگیزه و نیز دوراندیشی در شناسایی تهدیدات متصور آینده بسیار کارآمدتر شده است.

فرمانده مرکز آموزش‌های تخصصی صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به ارتقاء و تقویت سامانه‌های شبیه‌ساز راداری و موشکی در این مرکز، اظهار داشت: با استفاده از این شبیه‌سازها که کاملا مستقل و بدون نیاز به سامانه‌های عملیاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان اهداف و مقیاس‌های واقعی در کلاس‌های مختلف موشک، هواپیما، بالگرد و پهپاد را شبیه‌سازی کرد و قابلیت انجام تاکتیک‌های مختلف رزمی با آرایش‌های متفاوت برای مصارف آموزشی این سامانه‌ها در نظر گرفته شده است.

به گفته صالحی، این دستاوردهای جدید دارای سامانه ارزیابی و نمره‌دهی است و قطعات و تجهیزات آن در داخل تولید می‌شود و می‌تواند شرایط جنگ الکترونیک را ایجاد و عملیات ضدالکترونیک توسط کاربران را ارزیابی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز