خبرگزاری کار ایران

قاسمی در مراسم سالگرد شهادت آیت الله بهشتی:

ریشه بهشتی‌زدایی در حسادت و بی‌تحملی از فهم انسان‌های آزاده بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۲۷۶

مدرس حوزه علمیه و پژوهشگر مسائل زنان و خانواده گفت: ریشه تمام مشکلات بعد از انقلاب و بهشتی زدایی به نظر بنده حسادت، بی تحملی از فهم انسان‌های آزاده، شجاع و انسان‌هایی که تکلیفشان با خودشان مشخص است، بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صدیقه قاسمی در برنامه سالگرد شهید آیت الله بهشتی در موسسه مطالعات دین و اقتصاد گفت: من پانزده سال در قم زندگی می‌کنم آثار شهید بهشتی و سیره ععملی او برای بنده معیار فهم واقعیت محیط پیرامون است. یکی از دوستان شهید بهشتی به من در زمانی که من عازم قم بودند، گفتند که شما وقتی به قم مشرف شدید حواستان باشد مسئله حسادت را جدی بگیرد این موضوع را خیلی نفهمیدم اما به شما بگویم ریشه تمام مشکلات بعد از انقلاب و بهشتی زدایی به نظر بنده حسادت، بی تحملی از فهم انسان‌های آزاده، شجاع و انسان‌هایی که تکلیفشان با خودشان مشخص است، بود.

مدرس حوزه علمیه و پژوهشگر مسائل زنان و خانواده عنوان کرد: من با تفکرات شهید بهشتی زندگی کردم این تجربه زیستی را داشتم. دلیل آن همه مخالفت‌هایی که قبل از انقلاب با شهید بهشتی داشتند علم دیگران این نبود که مقابل ایشان بایستد، عدم درک از زندگی و فهم درست از زندگی داشته باشند.

وی افزود: آن کلاهی نبود که شهید بهشتی را ترور کرد آن منافقین نبودند که شهید بهشتی را کشتند، این داغ را کسانی بر دل ما گذاشتند که در لباس تدین، تحجر و خودبرتر بینی و ادعای زیاد این آتش را روشن کردند. شهید بهشتی با این مشکلات جنگید امیدوار هستیم خدای معتال این قدرت را بدهد تا دین داری شجاعانه بتواند همچنان ادامه دار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز