خبرگزاری کار ایران

احمد جنتی:

وقتی یاد خدا زیاد شود تلاش برای پیشرفت کشور برکت پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۷۲۶

دبیر شورای نگهبان گفت: وقتی که یاد خدا در جامعه‌ای زیاد شود، توجه خداوند نیز به آن جامعه بیشتر می‌شود و تلاش‌های صورت گرفته برای پیشرفت کشور برکت پیدا می‌کند و به نتیجه‌ای کامل‌تر می‌رسد.

به گزارش ایلنا،  از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، حجت الاسلام احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲) این نهاد با گرامیداشت روز دحوالارض اظهار داشت: این روز بسیار بابرکت است و در متون دینی درباره اهمیت این روز و آداب و اعمال آن سخن گفته شده است.

وی در ادامه به تاثیر این ایام بر زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها اشاره کرد و در این رابطه به بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) پرداخت که ایشان می‌فرمایند: «إِنَّ لِرَبِّکُمْ فِی أَیَّامِ دَهْرِکُمْ نَفَحَاتٍ أَلَا فَتَعَرَّضُوا لَهَا - همانا از سوی پروردگار شما در طول عمرتان نسیم‌هایی می‌وزد، پس خود را در معرض آن‌ها قرار دهید.»

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: مناسبت‌هایی مانند امروز که بر اهمیت آن‌ها در منابع دینی تاکید شده، فرصت‌های ارزشمندی است که نباید از کنار آن‌ها بی‌تفاوت گذشت.

وی افزود: توجه به آن‌ها مصداق ذکر خداست و بر معنویت موجود در زندگی فردی و اجتماعی می‌افزاید.

آیت‌الله جنتی همچنین بیان داشت: وقتی که یاد خدا در جامعه‌ای زیاد شود، بر اساس وعده الهی که در قرآن کریم می‌فرماید «فَاذْکُرُونِی أَذْکُرْکُمْ»، توجه خداوند نیز به آن جامعه بیشتر می‌شود و تلاش‌های صورت گرفته برای پیشرفت کشور برکت پیدا می‌کند و به نتیجه‌ای کامل‌تر می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز