خبرگزاری کار ایران

محمد هاشمی در مجمع وزرای بعد از انقلاب:

امروز جمهوری اسلامی به خودش متکی است/ هر دولتی می‌آید باید جمهوریت و اسلامیت را حفظ کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۳۲۱

رئیس سنی مجمع ادوار وزرای بعد از انقلاب گفت: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند اما آنچه که باقی می‌ماند خدمت به مردم و اسلام است همانطور که جمهوریت و اسلامیت دو رکن جدایی‌ناپذیر این نظام ذکر شده است هر دولتی که می‌آید باید جمهوریت و اسلامیت را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد هاشمی رفسنجانی در مجمع وزرای بعد از انقلاب گفت: ایران قبل از انقلاب را به یاد داریم و می‌دانیم ملت‌ها در چه فضایی زیست می‌کردند و دولت‌ها با ملت‌ها چگونه رفتار می‌کردند.

رئیس سنی مجمع وزرای ادوار بعد از انقلاب بیان کرد: امام در ۱۱۷ روزی که در فرانسه حضور داشتند اسلام و ایران را به دنیا معرفی کردند. امام دولت‌های زورگو و استکبار جهانی را به دنیا معرفی کردند، امام رژیم غاصب صهیونیستی را به دنیا معرفی کرد ملت با آگاهی انقلاب کردند و رژیم شاهنشاهی را بیرون کردند.

وی افزود: امروز نگاه می‌کنیم جمهوری اسلامی ایران دیگر یک کشور نیست و به عنوان یک قطب مهم در جهان مطرح است. دولت‌ مکار انگلیس، فرانسه و لابی صهیونیستی با سلطه بر رسانه‌‌های گروهی جهان به گونه‌ای رفتار می‌کنند که یک دولت و ملت را ساقط کنند، اما نه تنها نتوانستند ایران را به نابودی بکشانند بلکه امروز بحث نابودی خود اسرائیل مطرح است.

هاشمی یادآور شد: جهان امروز با جهان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی متقاوت است که ۲ قطب شرق و غرب جهان را بین خودشان تقسیم کرده بودند اما امروز جمهوری اسلامی به خودش متکی است و دستاوردهایی را کسب کرده و به عنوان یک قطب در جهان مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که مقام معظم رهبری صحبت می‌کنند مشاهده می‌کنید چگونه اثر‌گذار است و چند ساعت دنیا درباره آن صحبت می‌کند.

رئیس سنی مجمع ادوار وزرای بعد از انقلاب تاکید کرد: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند اما آنچه که باقی می‌ماند خدمت به مردم و اسلام است همانطور که جمهوریت و اسلامیت دو رکن جدایی‌ناپذیر این نظام ذکر شده است هر دولتی که می‌آید باید جمهوریت و اسلامیت را حفظ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز