خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش درگذشت همسر امیر خلیلی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۰۴۰

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با صدور پیامی درگذشت همسر امیر سرتیپ دوم خلبان حسین خلیلی از پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش و هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

پیشکسوت غیرتمند امیر سرتیپ دوم خلبان حسین خلیلی

سلام علیکم

خبر درگذشت همسر نجیب و مومنه‍تان باعث تأثر خاطر همرزمان شما و همه کسانی که از همراهی یکدله ایشان با شما در روزگار دفاع مقدس و پس از آن در سال های متمادی حضور اثرگذار جنابعالی در جبهه جهاد تبیین اطلاع داشتند شد. این ضایعه غمبار را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و برای آن بانوی متوکل و متوسل، برخورداری از شفاعت و همنشینی با حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها را مسئلت می‍نمایم.

یکی از دریغ های به جامانده بر دل تاریخ معاصر، بی تردید مکتوم ماندن نقش و حماسه همراهی شانه به شانه همسران رزمندگان و حماسه‍آفرینان سال‍های دفاع مقدس است که این مجاهدت مومنانه و گمنام در بین همسران کارکنان پروازی نیروی هوایی الهی بویژه در سال‍های دفاع مقدس، به اقتضای نوع ماموریت این نیرو پر رنگ‍تر بوده است. درس آموزی مرگ، شاید در دایره‍ای وسیع‍تر از ضرورت فراهم کردن توشه آخرت، توجه به همین فروگذاری‍ها و حق‍گذاری‍هاست که قطعا باید با چاره‍اندیشی، قصور سال های از دست رفته را با شرح شکوهمندی همراهی همسران پیشکسوتان‍مان جبران نماییم. امیدوارم خداوند متعال علاوه بر عطای طول عمر قرین سلامت به همسرانی از جنس حریر و پولاد که همراهان صبور سال‍های حماسه و مجاهدت بوده‍اند، به خدمتگذاران ایشان در نیروی هوایی، توفیق بازخوانی نقش بی بدیل ایشان و قدرشناسی شایسته را عنایت فرماید. ان شاالله.

فرمانده نیروی هوایی ارتش

سرتیپ خلبان حمید واحدی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز