خبرگزاری کار ایران

معاونان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مرکز ارتباط مردمی قوه قضائیه حاضر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۲۸۸

معاونان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعه کنندگان دیدار و با بررسی پرونده آن‌ها دستورات لازم را صادر کردند.

به گزارش ایلنا، صفدر کشاورز معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و عبدالحمید مرادی مدیر کل امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور (یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مراجعه کنندگان به صورت چهره به چهره دیدار و به پرونده‌های آن‌ها رسیدگی کردند.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه انجام شد، معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر کل امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به استماع مشکلات و در خواست‌های متقاضیان پرداخت و در راستای تکریم ارباب رجوع و پیگیری حقوق مراجعان تصمیماتی اتخاذ کردند.

در این دیدار مردمی معاونان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن استماع مشکلات ثبتی مراجعه کنندگان به ارشاد و راهنمایی و ارائه راهکارهای لازم پرداختند همچنین جهت تسریع در رسیدگی با مسئولان مربوطه مکالمه تلفنی برقرار کردند تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

صفدر کشاورز معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره درخواست‌های مطرح شده در ملاقات مردمی امروز، گفت: قالب درخواست‌های امروز ملاقات مردمی پیرامون مشکلات املاک در چند استان اعم از قم، تهران بود به طوری که یا موفق به دریافت سند مالکیت نشده بودند و اسناد عادی داشتند و یا اینکه دارای اسناد مشاعی بودند که درخصوص درخواست آن‌ها مبنی بر افراز یا تفکیک با موانعی مواجه شدند.

وی افزود: یکی دیگر از موارد ملاقات مردمی امروز پرونده اجرایی مسروق به سابقه بود که در دیوان عدالت اداری مطرح بود و موکول به رسیدگی در همان حوزه شد.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در هر مورد دستورات لازم برای مسئولان مربوطه، مدیران کل استان‌ها و ستاد صادر شد تا مراتب پیگیری و پاسخ متقاضیان داده شود همچنین نتیجه اقدامات به سازمان ثبت اسناد گزارش می‌شود.

کشاورز بیان کرد: امیدواریم با پیگیری‌هایی که همکاران انجام می‌دهند درخواست‌ها رسیدگی شود و پس از رفع مشکل نتیجه را به مرکز ارتباطالت مردمی قوه قضاییه اعلام کنند.

عبدالحمید مرادی مدیر کل امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره درخواست‌های مطرح شده در ملاقات مردمی امروز، گفت: در ملاقات مردمی امروز یکی از مراجعان پیرو اجرای اسناد رسمی بحث بازداشت ملکی به منظور اجرای مهریه را خواستار بود که راهکارهای لازم ارائه و مقرر شد مکاتباتی با مرجع قضایی صورت گیرد تا اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: موضوع دیگر در این دیدار بحث اصلاحات ارضی ملکی در اراک بود و مقرر شد رای‌هایی که در این خصوص در شورای عالی اصلاحات ارضی صادر شده برای رسیدگی مشاهده و نتیجه نهایی حاصل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز