خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام محمودی:

۱۵ خرداد و چگونگی شکل‌گیری آن زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۶۵۱

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ۱۵ خرداد هویت و افتخار مردم دشت ورامین است که باید به عنوان زمینه ساز پیروزی انقلاب، ابعاد مختلف آن برای افراد جامعه و به ویژه جوانان بازگو شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد بزرگرداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد و دهه کرامت که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد اظهار داشت: رویداد مهم و اثرگذار ۱۵ خرداد و چگونگی شکل گیری آن که به واقع زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود باید با نگاه تبیینی به نسل جوان منتقل شود تا از این هویت مردم دشت ورامین به درستی مراقبت شود.

وی افزود: در آستانه شصتمین سالگرد شکل گیری قیام خونین ۱۵ خرداد مردم دشت ورامین لازم است تا با بزرگداشت شهدای مظلوم این قیام، حق آنان به درستی ادا شود.

امام جمعه موقت ورامین گفت: قیام ۱۵ خرداد از ظرفیت بسیار بالایی برای تبلیغ و تبیین برخوردار است و قطعا برگزاری راهپیمایی باشکوه ۱۵ خرداد مردم دشت ورامین و حضور آگاهانه در این رویداد مهم می‌تواند زمینه بازگو کردن علل شکل‌گیری و اثرات این قیام را فراهم کند.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل خاطرنشان کرد: تمام عزت و اقتدار ایران، مرهون تلاش و ایثار امام راحل در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی است و باید روز بزرگ در سالروز آن عزیز سفر کرده همزمان با برگزاری مراسم ارتحال در حرم مطهر، در شهرهای مختلف نیز مراسم بزرگداشت بنیانگذاری جمهوری اسلامی برگزار شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت( سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله تا ولادت حضرت امام رضا (ع) تاکید کرد: دهه کرامت فرصتی مناسب برای تبیین جایگاه دختران و زنان عفیفه ایران زمین است و لازم است تا دستگاه های مختلف برای تجلیل از مقام دختران برنامه ریزی جذاب و با موضوع جایگاه عفاف و حجاب داشته باشند.

محمودی یادآور شد: اهدای کتاب با موضوع عفاف و حجاب به مدارس، برپایی نمایشگاه های متعدد با موضوع دهه کرامت، فعال شدن کانون های فرهنگی هنری مساجد با موضوع دهه کرامت، برگزاری مراسم میدانی در مدارس دخترانه در روز ولادت حضرت معصومه(س)، اعزام زائر اولی ها به مشهد و قم، اکران عمومی فیلم های تاثیر گذار هنری در قالب سینما سیار، برگزاری مراسم ویژه دختران شهدا، برپایی عصر شعر روستایی، برگزاری مسابقات ویژه کارگری بانوان، برگزاری مسابقات روستایی و جشن روستایی توسط هیئت های ورزشی بومی محلی، برگزاری جشن دختران موفق من ویژه دختران نخبه و نمونه، برگزاری جشن مادر و دختری با تبیین موضوع مادر بودن، اهتزار پرچم رضوی در مکان های پیش بینی شده، برپایی جشن ده روزه در مقابل مسجد جامع با برپایی ۴۰غرفه، از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این دهه می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز