خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

معلم دشمن جهل و کارگر دشمن فقر است/ هزینه دشمن خارجی در کشوری که گرفتار جهل و بی‌عقلی باشد بسیار پایین است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۹۷۸

حجت الاسلام عباس محمد حسنی با بیان اینکه هزینه دشمن خارجی در کشوری که گرفتار جهل و بی‌عقلی باشد بسیار پایین است، گفت: معلم دشمن جهل و کارگر دشمن فقر است زیرا در کشوری که نادانی و ناداری رواج پیدا کند قطعا جهل و فقر در تمامی ابعاد ریشه می‌دواند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع فرماندهان، استادان و کارکنان مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی اکبر (ع) اراک ضمن تبریک روز معلم و کارگر و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان غیرتمند این عرصه، اظهار داشت: در ارج نهادن به مقام و جایگاه معلم همین بس که به هر جایگاه و مرتبه‌ای برسیم از مقام و منزلت رفیع معلم پایین‌تر هستیم چرا که پیشرفت‌های بدست آمده در تمام حوزه‌ها مرهون ایثار و تلاش قشر فرهیخته و علمی کشور است.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نقش سازنده و اثرگذار قشر معلم و کارگر در راستای رسیدن به آینده‌ای درخشان در تمامی عرصه‌ها، خاطرنشان کرد: ریزش در جامعه در تمامی ابعاد سیاسی، فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی و ... برگرفته از عدم وجود عقل و وجود جهل در جامعه است.

وی  با بیان اینکه هزینه دشمن خارجی در کشوری که گرفتار جهل و بی‌عقلی باشد بسیار پایین است، گفت: معلم دشمن جهل و کارگر دشمن فقر است زیرا در کشوری که نادانی و ناداری رواج پیدا کند قطعا جهل و فقر در تمامی ابعاد ریشه می‌دواند.

حجت الاسلام عباس محمد حسنی با تاکید بر اینکه معلم دشمن نادانی و کارگر دشمن ناداری است، ادامه داد: ملت کشورمان مدیون قشر تلاشگر و متعهدی هستند که همواره با دشمنان ما در خط مقدم مبارزه می‌کنند و از هیچ  کوششی دریغ نمی‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بر شمردن و تشریح برخی از کلیدواژه‌های رسیدن به کامیابی در شغل شریف نظامی، اذعان کرد: پاسداری از مکتب، میهن و ملت، اساس و پایه نظامیگری است؛ دفاع از ارزش‌ها، آرمان‌ها و هویت ملت ایران اسلامی یک افتخار است که باید این توفیق را ارج بنهیم.

وی لزوم بصیرت بویژه در بین نسل جوان را در مواجهه با دست‌اندازهای مخرب فرهنگی جامعه  را امری واجب و ضروری دانست و تصریح کرد: ما ملتی انقلابی و مانند موجی هستیم که در راه دفاع از ارزش‌های انسانی به راه افتاده‌ایم و متوقف نمی‌شویم.

نماینده ولی فقیه در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اذعان کرد: ولایت‌پذیری عین عقلانیت، دیانت، سیاست، اسلامیت و انسانیت است که هر کس رعایت کند قطعا کامیاب می‌شود.

وی در خاتمه با گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان بویژه شهید قاسم جلیلوند فرمانده اسبق مرکز آموزش درجه‌داری اراک، اذعان کرد: انقلاب اسلامی مرهون ایثار و جان فشانی تمامی اقشار زحمتکش و متعهدی است که از تمام وجود خود گذشتند تا سایرین آسوده خاطر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز