خبرگزاری کار ایران

سید حسن نصرالله در دیدار امیرعبداللهیان:

آینده روشن و پیروزمندانه‌ای در انتظار مردم منطقه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۴۸۱

دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: وی افزود: با تحولات رخ داده، آینده روشن و پیروزمندانه‌ای در انتظار مردم منطقه است.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در ادامه دیدارهای خود در سفر به لبنان، با سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این دیدار، آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و از جمله تحولات فلسطین اشغالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دبیرکل حزب‌الله در این دیدار، توافق تهران و ریاض را مورد توجه قرار داد و به اثرات مثبت آن بر منطقه، اشاره کرد. 

سید حسن نصرالله وجود اختلافات و شکاف‌های فزاینده و چند باره داخلی در رژیم صهیونیستی را یکی از نشانه‌های ضعف رژیم اشغالگر دانست.

وی تحولات اخیر در فلسطین، مقاومت قهرمانانه گروه‌های جهادی و ملت فلسطین و انسجام و همبستگی جهانی در حمایت از مقدسات اسلامی در قدس شریف را از جمله تحولات اخیر خواند.

سید حسن نصرالله با تمجید از مواضع مقام معظم رهبری و دولت و ملت ایران در کمک به برقرای ثبات و امنیت در منطقه گفت: امروز علیرغم فشار دشمنان، مقاومت در لبنان و فلسطین در بهترین و قوی‌ترین وضعیت و رژیم صهیونیستی در بدترین و ضعیف‌ترین شرایط خود در سالهای اخیر بسر می برد.

وی افزود: با تحولات رخ داده، آینده روشن و پیروزمندانه‌ای در انتظار مردم منطقه است.

در این دیدار برخی موضوعات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار، دبیرکل حزب‌الله لبنان را در جریان آخرین مواضع ایران پیرامون تحولات اوکراین، افغانستان، وضعیت اروپا، سودان، فلسطین و‌ همچنین همکاری ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و نگاه ایران به چگونگی لغو تحریم‌ها قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز