خبرگزاری کار ایران

امیر سیاری در گفت‌وگو با ایلنا:

از ترکیب نیروی انسانی ورزیده و تجهیزات داخلی چیزی به دست می‌آید که می‌تواند در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۷۰۸

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: همه می‌دانند اگر خدایی نکرده بخواهند خطایی مرتکب شوند، با یک نیروی انسانی مومن، معتقد، ورزیده با مهارت و با تجهیزات کاملا تولید داخل مواجه می‌شوند و از ترکیب این دو چیزی به دست می‌آید که می‌تواند در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کند.

امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره پیام رژه روز ارتش عنوان کرد: همانطور که شما مشاهده کردید آنچه در رژه قابل مشاهده است قسمتی از توانمندی‌ها و امکانات ارتش جمهوری اسلامی ایران برای انجام ماموریتش است.

وی افزود: حتما همه می‌دانند اگر خدایی نکرده بخواهند خطایی مرتکب شوند، با یک نیروی انسانی مومن، معتقد، ورزیده با مهارت و با تجهیزات کاملا تولید داخل مواجه می‌شوند و از ترکیب این دو چیزی به دست می‌آید که می‌تواند در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کند.

سیاری در بخش دیگری از سخنان خود در جمع خبرنگاران هم گفت: ما  تجهیزات خود را علیه کشورهای دوست و منطقه به کار نمی‌گیریم بلکه علیه کسی به کار می گیریم که  قصد تجاوز به تمامیت ارضی و استقلال نظام را داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز