خبرگزاری کار ایران

شریعتی نیاسر در تذکر شفاهی:

روند رسیدگی به درخواست استیضاح وزرا در مجلس شفاف شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۹۷۸

نماینده مردم تهران در مجلس خواستار شفافیت روند رسیدگی به درخواست استیضاح وزرا در مجلس از سوی هیأت رئیسه شد.

به گزارش ایلنا، مالک شریعتی نیاسر در نشست علنی امروز ( یکشنبه، ۲۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: وزارت نفت جوابیه‌ای برای تذکر علنی بنده در حوزه معاونت برنامه‌ریزی داد که حاوی نکات خلاف واقع بود، لذا هیأت رئیسه مجلس باید موضوع را بررسی کرده و به دولت تذکر دهد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس در ادامه خطاب به هیأت رئیسه تصریح کرد: روند رسیدگی به درخواست استیضاح وزرا در هیأت رئیسه باید برای نمایندگان به صورت شفاف توضیح داده شود چرا که چند ماه پیش وزیری با رأی بالا استیضاح شد و در حال حاضر مجدداً استیضاح همان وزیر در دستور کار قرار دارد و به کمیسیون تخصصی ارجاع شده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: این در حالی است که تعداد زیادی از نمایندگان استیضاح وزرای دیگر را یک سال در دستور کار دارند که باید مشخص شود بررسی این موضوعات بر اساس زمان بود یا رویه گذشته مجلس است چرا که منطق حکم نمی‌کند وزیری که به تازگی روی کار آمده، مجدداً استیضاح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز