خبرگزاری کار ایران

رایزنی سفیر ایران با قائم مقام وزیر خارجه اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۶۷۴

دیدار خداحافظی حسن قشقاوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا با خانم «آنخلس مورنو» قائم مقام وزیر امور خارجه این کشور اروپایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار روابط دوجانبه طی چهار سال و نیم گذشته مرور شد.

همچنین حسن قشقاوی طی پیامی در پایان ماموریت خود در مادرید، از ایرانیان مقیم اسپانیا خداحافظی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند بهار آفرین

هموطنان گرامی عرض سلام و ارادت

یکبار دیگر فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان را صمیمانه به شما عزیزان تبریک عرض نموده، خوشبختی و بهروزی تک تک شما را از پروردگار متعال مسالت می‌نمایم. پس از چهار و نیم سال ماموریت پر فراز و نشیب در کشور زیبای اسپانیا سکان هدایت سفارت را به دست دوست و همکار گرامی‌ام جناب آقای رضا زبیب سفیر محترم و جدید کشورمان در اسپانیا می‌سپارم.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید در کنار برقراری ارتباط و تعامل گسترده و صادقانه با شما عزیزان و ارائه خدمات کنسولی، دو موضوع برقراری پرواز مستقیم تهران - مادرید و حل مشکل گواهینامه رانندگی را به صورت مستمر وجهه همت خود قرار داده است چنانچه همگان شاهد بودید پرواز مستقیم حتی در شرایط سخت کرونا با موفقیت برقرار شده بود که ناگهان تشدید تحریم‌های ظالمانه امریکا و ترس ناشی از آثار این تحریم‌ها، موجب توقف همکاری شرکت‌های هندلینگ کننده فرودگاه «باراخاس مادرید» با شرکت هواپیمایی ایران ایر گردید.

چنانچه در خصوص موضوع «گواهینامه رانندگی» نیز باید گفت: پس از تلاش‌های طاقت فرسا و چندین دور گفتگو‌های مفصل فنی بین مسئولین ذی‌ربط ایرانی و اسپانیایی، موافقتنامه پذیرش گواهینامه متقابل، هم اینک آماده امضای نهایی و اجرایی شدن می‌باشد که امیدوارم به زودی عملیاتی گردد، این موضوع را در دیدار اخیرم با خانم آنخلس مورنو قائم مقام وزیر خارجه اسپانیا مطرح نموده و هم اینک سفارت منتظر اعلام نظر نهایی مقامات وزارت خارجه این کشور در این خصوص است. در اینجا مایلم ضمن خداحافظی باشما عزیزان، از همگامی ارزشمند همکاران پرتلاش خودم در سفارت و تعامل مثبت و سازنده شما هموطنان ارجمند در طول ماموریتم و همچنین همه همکاری‌های دولت دوست اسپانیا، سپاسگزاری می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز