خبرگزاری کار ایران

کاظمی در تشریح نشست کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان:

جمع‌بندی نهایی در خصوص مسمومیت دانش آموزان دختر در دو هفته آینده انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۹۰۲

رئیس کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان با اشاره به بررسی گزارش‌ دستگاه‌های ذی ربط در این زمینه، گفت: گزارش نهایی تا ۲ هفته آینده آماده شده و به صحن ارائه می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، سید حمیدرضا کاظمی در تشریح سومین نشست کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان دختر از حضور مسئولانی از وزارتخانه‌های کشور، اطلاعات، آموزش‌ و پرورش و بهداشت، پدافند غیرعامل و سازمان اطلاعات سپاه در این نشست خبر داد و گفت: این جلسه در پی دستور رئیس مجلس به چهاز کمیسیون تخصصی یعنی بهداشت و درمان، آموزش و تحقیقات، امور داخلی و شوراها و امنیت ملی برای پیگیری جدی مسئله مسمومیت دانش آموزان در کشور و ارائه گزارش آن به مردم و صحن علنی برگزار شد.

رئیس کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان اظهار داشت: دو جلسه قبل در روزهای پایانی سال با دستگاه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، آموزش و پرورش و حوزه سلامت برگزار شد و امروز چهارشنبه 16 فروردین ماه نخستین جلسه کارگروه را در سال جدید تشکیل دادیم. گزارش‌هایی از دستگاه‌های مختلف گرفتیم و در حال بررسی موضوع هستیم تا جمع بندی خود را به صحن مجلس ارایه کنیم.

وی ادامه داد: جلسه چهارم برای رسیدن به جمع بندی نهایی را طی دو هفته آینده انجام خواهیم داد.

کاظمی در توضیح آخرین وضعیت دستگیر شده های مرتبط با این موضوع، گفت: این موضوع در حال بررسی است و امیدواریم گزارش نهایی را در هفته‌های آینده به صحن ارائه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز