خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با ایلنا:

دستگاه‌های اجرایی وظایف خود در مورد رعایت حجاب را انجام می‌دهند/ نشست مشترک دولت و مجلس بعد از ظهر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۶۴۰

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص نظر دولت در خصوص اجرایی شدن موضوع حجاب در کشور گفت: دولت دارد اقداماتی انجام می‌دهد و فعالیت‌های ایجابی دارد و هر دستگاهی دارد وظایف خود را انجام می‌دهد دیروز هم رهبری تاکید کردند که موضوع حجاب باید رعایت شود.

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اظهارات مطرح شده در مجلس در خصوص ضرورت ارائه لایحه از سوی دولت برای رعابت حجاب عنوان کرد: این که شما می‌فرمایید بیشتر گزارش کمیسیون مربوطه بود که در آن از قوه قضائیه مطالبی را خواستند و بعد هم اعلام کردند اگر این کار صورت نگیرد، خودشان طرحی دارند که آن را به جریان می‌گذارند.

وی درباره نظر دولت در این خصوص گفت: دولت دارد اقداماتی انجام می‌دهد و فعالیت‌های ایجابی دارد و هر دستگاهی دارد اقدامات و وظایف خود را انجام می‌دهد دیروز هم رهبری تاکید کردند که موضوع حجاب باید رعایت شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بعد از ظهر هم نشستی با مجلس داریم که اگر جلسه با هیات رئیسه مجلس را به حساب بیاوریم این پنجمین نشست دولت و مجلس است. روسای دو قوه در آغاز سال دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را برای تحقق شعار سال مطرح می‌کنند که چه کارهایی باید انجام شود و چه انتظاراتی از یکدیگر دارند تا تعامل سازنده ایجاد شود و انسجام بیشتری در کشور باشد. در حاشیه هم نمایندگان با وزرا و رئیس‌جمهور مواردی که وجود دارد را مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز