خبرگزاری کار ایران

خاجی مطرح کرد:

تاکید بر عزم تهران در تداوم حمایت از گفت‌وگوهای شکل گرفته برای حل مسائل میان دمشق و آنکارا

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۱۴۲

مشاور ارشد وزیر امور خارجه ضمن استقبال از گشایش‌های موجود در روابط خارجی و تقویت ثبات و امنیت در سوریه، بر عزم جمهوری اسلامی ایران در تداوم حمایت از گفت‌وگوهای شکل گرفته برای حل و فصل سیاسی مسائل میان دمشق و آنکارا اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی که در رأس هیأتی جهت حضور در نشست چهار جانبه معاونان وزرای امور خارجه (ایران، روسیه، سوریه و ترکیه) به مسکو سفر کرده است، امروز با ایمن سوسان، معاون وزیر امور خارجه سوریه و هیأت همراه دیدار کرد.

در این ملاقات دو طرف آخرین مسائل مربوط به روابط دوجانبه و تحولات سیاسی و بین‌المللی سوریه را مورد بررسی قرار دادند.

خاجی در این ملاقات، ضمن استقبال از گشایش‌های موجود در روابط خارجی و تقویت ثبات و امنیت در سوریه، بر عزم جمهوری اسلامی ایران در تداوم حمایت از گفت‌وگوهای شکل گرفته برای حل و فصل سیاسی مسائل میان دمشق و آنکارا اشاره کرد.

در این دیدار، معاون وزیر امور خارجه سوریه ضمن تشریح آخرین مواضع کشورش در خصوص گفت‌وگوهای چهارجانبه، بر لزوم تقویت هماهنگی‌های میان دو کشور تأکید کرد.

خاجی پیش از این دیدار، با میخائیل باگدانف، نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور غرب آسیا و هیأت همراه ملاقات و پیرامون آخرین تحولات سوریه و منطقه مذاکره کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز