خبرگزاری کار ایران

ذاکر در تذکر شفاهی:

مشکل نظام اداری کشور عدم پاسخگویی به موقع مسئولان رده‌های چندم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۶۶۶

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه مشکل نظام اداری کشور، عدم پاسخگویی به موقع مسئولان است، از رئیس جمهور خواست تا به این موضوع ورود کند.

به گزارش ایلنا، سید سلمان ذاکر در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۱ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه مشکل نظام اداری کشور، عدم پاسخگویی به موقع مسئولان است، گفت: اگر بخواهیم رضایتمندی مردم را از نظام اداری کشور داشته باشیم و به موقع و به سرعت و با کیفیت در خدمت مردم باشیم و دسترسی آسان مسئولان برای مردم را داشته باشیم، باید جلسات تودیع و معارفه، کمیسیون ها و شوراها و هر برنامه دیگری را از زمان وقت اداری به بعدازظهر موکول کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم ادامه داد: چرا باید مردم برای ۳ دقیقه ملاقات با یک مقام مسئول، ۳ ساعت معطل بمانند؟ مردم از جلسات، شوراها و کمیسیون‌ها خسته شده‌اند، چرا که دفترداران آنها را سرگردان می‌کنند که در اینجا می‌طلبد که مسئولان مربوطه به پاسخگویی برخیزند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: آقای رئیس جمهور؛ مشکل در رابطه با مسئولان تراز اول کشور نیست، بلکه مشکل عدم پاسخگویی مسئولان رده های چندم است که باید آنها را دریابید، چرا که مردم از این وضعیت گلایه مند هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز