خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خبر داد؛

شناسایی و دستگیری افراد مرتبط با مسمومیت‌های سریالی در ۵ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۲۶۷

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور از شناسایی و دستگیری افراد مرتبط با مسمومیت‌های سریالی در پنج استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان اعلام کرد: وزیر کشور بعد از ابلاغ رئیس‌جمهور به طور مستمر و روزانه و تمام وقت به اتفاق وزارت اطلاعات، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، فراجا و اطلاعات سپاه و پدافند غیرعامل و همه دستگاه‌های ذیربط مسائل را در ابعاد مختلف دنبال می‌کنند.

وی افزود: به حمدالله بر اساس اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی که دستگاه‌های اطلاعاتی کشور انجام دادند در ۵ استان تعدادی افراد را شناسایی و دستگیر شدند و الان مشغول تحقیق و بررسی کامل هستند، به محض اینکه اطلاعاتشان کامل‌تر شد و به نتایج روشنی رسیدند، نتایج را اعلام می‌کنند.

میراحمدی یادآور شد: البته برخی مواردی را هم که جنبه غیر معاندانه داشته به دست آوردن و آنها ارشاد شدند. نکته مهم این است که ان‌شاءالله با حفظ آرامش و دوری از اضطراب و استرس این مساله به خوبی مدیریت می‌شود و با هوشمندی مردم از آن عبور می‌کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز