خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر خارجه:

باید تاریخ شفاهی جانبازان و ایثارگران وزارت خارجه به نسل‌های آتی منتقل شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۶۰۱

مراسم میلاد با سعادت علمدار کربلا، حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران شاغل در دستگاه دیپلماسی کشور با حضور مدیران و کارشناسان این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم محمد فتحعلی، معاون اداری – مالی وزارت امور خارجه ضمن توصیف جایگاه برجسته قمر بنی هاشم،  تأکید کرد جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا بر تمامی ملت ما حق دارند و ما باید تا جایی که می توانیم حق این بزرگان را ادا کنیم.

فتحعلی اظهار داشت: اینکه نظام ما به رغم تلاش و توطئه های پیچیده دشمنان و بدخواهان، از همه تهدیدها به سلامت عبور کرده و می کند، به برکت ایثار شهدا، جانبازان، جاوید الاثرها و خانواده های فداکار این عزیزان است و ما باید این نعمت بزرگ را ارج نهیم.

معاون اداری مالی وزارت امور خارجه تأکید کرد: نقطه اوج سلوک حضرت ابوالفضل العباس (ع)، پیروی از امام حسین(ع) و ولایت پذیری بی بدیل ایشان بود.

فتحعلی در پایان تصریح کرد، باید تلاش شود تاریخ شفاهی جانبازان و ایثارگران وزارت امور خارجه ثبت و ضبط گردیده و به نسل های آتی منتقل شود تا الگوی رشد انقلابی در اختیار فرزندان این مرز و بوم قرار گیرد.

در این مراسم مشاور وزیر امور خارجه در امور ایثارگران نیز طی سخنانی تأکید کرد، وزارت امور خارجه به نسبت تعداد شاغلین، از سازمان هایی محسوب می شود که بیشترین شمار جانبازان و ایثارگران را به خود اختصاص داده و این مایه افتخار دستگاه دیپلماسی کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز