خبرگزاری کار ایران

حاتمی در تذکر شفاهی:

جهاد کشاورزی و منابع طبیعی مانند دو لبه قیچی برای نابودی دامداران و عشایر عمل کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۷۸۶

نماینده مرم کلیبر در مجلس یازدهم با اشاره به افزایش قیمت گوشت در روزهای اخیر و عدم توجه وزارتخانه جهاد کشاورزی به تذکرات قبلی نمایندگان در این خصوص گفت: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی مانند دو لبه قیچی برای نابودی دامداران و عشایر عمل کردند.

به گزارش ایلنا، حسین حاتمی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: وزارت جهاد کشاورزی تذکرات گذشته نمایندگان را جدی نگرفت و اکنون باید مصیبت کمبود گوشت قرمز را تحمل کرد، وزیر باید پاسخگو باشد. در چند سال گذشته هیچ حمایتی از عشایر و دامداران به عمل نیامد، از سوی دیگر جریمه های سنگین، عشایر و دامداران را به نابودی کشاند.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس یازدهم ادامه داد: در حال حاضر بالاترین کارنامه مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان شرقی، به زندان انداختن عشایر و دامداران است که چاره ای جز بیچارگی ندارند. جهاد کشاورزی به دلیل عدم ارائه حمایت های لازم و سازمان منابع طبیعی به دلیل اعمال فشار نابودکننده مانند دو لبه قیچی عمل کرده اند، حداقل از این به بعد مشکلات عشایر و دامداران را درک کنید.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در استان آذربایجان شرقی فردی مسئولیت اداره آموزش و پرورش را عهده دار شده که عنوان دقیق مسئولیت وی تمشیت امور و سرپرست اداره کل بوده است. عنوان دقیق مسئولیت وی مشخص نیست، اما ماموریت او ظاهرا ایجاد نارضایتی گسترده در بدنه آموزش و پرورش استان است!

حاتمی با اشاره به اینکه در عزل و نصب ها یکی از ملاک های مدیرکل آموزش و پرورش استان قره داغی بودن است! این روحیه ضدقره داغی اگر درست باشد، به شدت مورد تقبیح است، ادامه داد: حداقل ملاحظه فرمایش مقام معظم رهبری را کنید که فرمودند ارسباران منطقه شجاعت است، امیدارم اصلاح رویه کنند، در غیر این صورت وزیر آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر ارتباطات و سایر دولتمردان اظهار کرد: حالا که سنگ را بسته و سگ را رها کرده اید، حداقل کمتر مصاحبه و ریشخند کنید! صحبت از آی تی من می کنید و آقای رئیس جمهور پیشنهاد می کند گوشت، دلار، نخود و لوبیا را به مدیران فیلترینگ فهم وزارت ارتباطات دهید تا این موضوع را مانند فیلترینگ مدیریت کنند و مردم را از مشکلات رهایی بخشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز