خبرگزاری کار ایران

ابوترابی‌فرد در گفت‌وگو با ایلنا:

اقدام رهبری در عفو عمومی نشان از سعه صدر نظام در برخورد با مشکلات داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۴۲۳

امام جمعه موقت تهران گفت: اقدام رهبر انقلاب در عفو عمومی گام بلندی بود و نشان از سعه صدر نظام اسلامی در برخورد با مشکلات و برون رفت از تنگناها داشت.

حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره اینکه حضور ۴۴ ساله مردم در راهپیمایی امسال علیرغم مشکلات چقدر مسئولیت حاکمان را افزایش می‌دهد، اظهار داشت: این حضور حاکی از فهم و بصیرت و دریافت مردم است که باوجود همه تنگناها و مشکلات راهی جز وحدت کلمه و انسجام و یکپارچگی در اهداف و مسیر انقلاب نیست.

وی افزود: بدیهی است در این جامعه و نظام وظیفه آحاد مسئولین این است که از همه توان و ظرفیت علمی و تجربی خود استفاده کنند تا مسیر اقتدار ملت و برون رفت از مشکلات را هموار کنند و ان‌شاءالله بر مشکلات غالب شویم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به فرمان عفو رهبری و وظیفه دولت در حل مشکلات گفت: اقدام رهبر انقلاب در عفو عمومی گام بلندی بود و نشان از سعه صدر نظام اسلامی در برخورد با مشکلات و برون رفت از تنگناها داشت، مسئولان هم باید در همین راستا با سعه صدر با مردم برخورد کنند و سخن آنان را بشنوند و در جهت رفع مشکلات با همدلی و وحدت کلمه حرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز