خبرگزاری کار ایران

علیزاده در تذکر شفاهی:

آقای رئیسی برخی در دولت شما باعث ناامیدی مردم می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۵۴۹

نماینده مردم سپیدان در مجلس از اقدامات برخی دولتمردان انتقاد کرد و از رئیس‌جمهور خواست تا این افراد باعث ناامیدی مردم نشوند.

به گزارش ایلنا، محسن علیزاده در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری از اقدامات خوب وزارت اقتصاد در خصوص صدور مجوز کسب و کار تقدیر کرد و گفت: از وزیر اقتصاد می خواهم فرآیند تسهیلات خرد توسط بانک ها را تسهیل کند، با وجود صدور دستور شاهد سنگ اندازی برخی بانک ها هستیم.

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هنوز مدیران برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات سلیقه‌ای عمل می‌کنند و چندین ضامن برای وام می‌خواهند مگر دولت چند کارمند رسمی دارد که بتوانند ضامن همه شوند. حتی شاهد هستیم که دولت با تغییر وضعیت شرکتی ها مخالف است در حالی که نیروها به وعده دولت امید بسته اند.

وی گفت: آقای رئیسی توجه کنید که افرادی در دولت شما باعث ناامیدی مردم به شما نشوند، سازمان برنامه اعتبارات لازم برای ارائه تسهیلات به کشاورزان زیان دیده را تخصیص نداده و به طور متوسط با گذشت ۱۰ ماه از سال تنها ۱۸ درصد از اعتبارات بودجه امسال تخصیص پیدا کرده است.

این نماینده مجلس خواهان سرعت‌دهی در ارائه تسهیلات مسکن و کاهش قیمت نهاده‌های کشاورزی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز