خبرگزاری کار ایران

سردار تنگسیری:

اینترنشنال بداند باید از روی نعش ما رد شود که بتواند به ولایت اسائه ادب کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۷۷۰

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: مردم ما ۴۳ سال در سخت‌ترین دوران در برابر دشمن ایستادند. این مردم نمی‌توانند مردمی باشند که دشمن بر آنان مسلط شود.

به گزارش ایلنا، سردار علیرضا تنگسیری پنجشنبه‌شب در مراسم یادواره شهدای شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: افتخار می‌کنم به همه هموطنان عزیزم و امیدوارم شرمنده شهدا نباشیم و فریب دنیا را نخوریم که درجه و جاه و مقام پشیزی نمی‌ارزد.

وی با گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: سال به سال علاقه به شهید سلیمانی بیشتر می‌شود آنچه که امسال در کرمان اتفاق افتاد پارسال نبود. نوری که این شهید و دیگر شهدا در آسمان کشور افروختند روز به روز پاینده‌تر خواهد بود. 

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: تا در راه شهدا هستیم و به خدا توکل داریم، کسی نمی‌تواند به ما ضربه بزند.

تنگسیری تاکید کرد: بنده و همرزمانم به عنوان سربازان این ملت قهرمان در مقابل دشمنان سر خم نمی‌کنیم.

او با اشاره به اقتدارایران اسلامی در مقابله با دشمن، افزود: ۶ قایق جلوی یک رزمناو را که موشک‌های راهبردی فراوان دارد، می‌گیرد و آن ناو مجبور می‌شود بر‌گردد؛ آن وقت صاحبش خود را ابرقدرت می‌داند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان از قدرت سپاه و نقش تعیین کننده آن در منطقه متحیر مانده‌اند و به دنبال پاسخی مناسب برای این موضوع هستند.

تنگسیری ادامه داد: سپاه همان طور که توانست در میدان‌های جنگ سخت و جنگ نرم همه جانبه به قدرتی سرنوشت ساز و تعیین کننده برسد و پاسخی مشخص به دشمنان بدهد، اکنون هم سر در پای ولایت می‌گذارد.

وی تاکید کرد: تا این مردم را داریم که زیر لوای پرچم ولایت هستند و تا شهدا را داریم نمی‌توانند ما را از مسیر خود جدا کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: ما انقلاب کردیم برای دینمان، برای این‌که روی پای خود بایستیم. امروز با برکت خون شهدا، سربازان ملت در میدان‌ها ایستاده‌اند و خدا با ما است.

تنگسیری گفت: امروز روح و خون حاج قاسم در رگ تک تک مردم باشرف و باشجاعت ایران ساری و جاری است. برادری که در خلیج فارس در برابر دشمن می‌ایستد، شجاعتش برگرفته از حاج قاسم است.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی عاشق خانواده شهدا بود، افزود: حاج قاسم همان طور که حضرت آقا فرمودند دست نیافتنی نیست و جوانان می‌توانند رهرو مکتب حاج قاسم باشند. حاج قاسم شجاعت و اخلاص داشت و فرزندان این سرزمین هم دارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: شهدای عزیز ما در خان‌طومان در برابر داعش مبارزه کردند. مردم ما ۴۳ سال در سخت‌ترین دوران در برابر دشمن ایستادند. این مردم نمی‌توانند مردمی باشند که دشمن بر آنان مسلط شود.

تنگسیری ادامه داد: حاج قاسم می‌گوید یکی از شئون عاقبت به خیری نسبت شما با جمهوری اسلامی و انقلاب است. شهدا هم در میراثشان که وصیت‌نامه‌شان است، نوشته‌اند، ولی فقیه را تنها نگذارید و نوشته‌اند خواهرم حجابت را رعایت کن که از خون من کوبنده‌تر است. اگر ما حاج قاسم و شهدا را دوست داریم باید راهشان را ادامه دهیم.

وی افزود: ما همه به سربه پای ولایت داریم. اینترنشنال بداند باید از روی نعش ما رد شود که بتواند به ولایت اسائه ادب کند. نمی‌گذاریم تاریخ تکرار شود. نمی‌گذاریم امام دوم ما در غربت تیر به پایش بخورد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: یک مورد نداریم سرداری یا مسئولی که حتی مقداری بسیار کم ارادت خود را به ولایت کم کرده باشد.

سردار تنگسیری گفت: صاحب این انقلاب شهدا هستند و خودشان از انقلاب خود محافظت می‌‎کنند؛ به این مسیر دلگرم باشید.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم یادواره ۴۶ شهید والامقام بخش شبانکاره و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: وظیفه داریم در مسیر شهدا حرکت کنیم و داعش داخلی را نابود کنیم. باید راه حاج قاسم و دیگر شهدا را تا نابودی دشمن ادامه دهیم.

ابراهیم رضایی افزود: امروز کشور درگیر جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی، مبارزه با فقر، تبعیض، پارتی‌بازی و خیانت به مردم است.

حجت‌الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره نیز از حضور سردار تنگسیری و مردم در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای بخش شبانکاره تجلیل کرد.

در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا با اهدا لوح یادبود تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز