خبرگزاری کار ایران

زنگنه در تذکر شفاهی:

افزایش نرخ ارز به واسطه کسری منابع با واقعیت‌های بودجه هم‌خوانی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۱۱۵

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به افزایش نرخ ارز گفت: برخی اذعان دارند که این افزایش قیمت به دلیل کسری بودجه و ناترازی در بودجه است، در حالی که این موضوع با واقعیت های بودجه ای همخوانی ندارد.

به گزارش ایلنا، محسن زنگنه در نشست علنی امروز (دوشنبه ۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن درود و سلام به مردم تربت حیدریه که نهم دی ماه سال ۱۳۵۷ یعنی ۴۳ روز قبل از پیروزی انقلاب با پایین کشیدن مجسمه رژیم پهلوی، پرچم انقلاب را برافراشته ساخته و تربت حیدریه را بابت الفتح انقلاب کردند، به همه شهدای این روز و شهدای جنگ تحمیلی و حافظان امنیت ادای احترام کرد.

زنگنه در ادامه خطاب به وزیر صمت در تذکری گفت: عرضه خودرو در بورس بدعت عجیبی است که در دنیا بی نظیر بوده، متاسفانه خودرو بدون سازوکار لازم در بازار سرمایه عرضه شده و اثرات آن نیز مشخص است، این طرح عجیب سبب شده که خودروی ۳۰۰ میلیون تومانی با قیمت ۴۵۰ میلیون تومان عرضه شود. این عرضه به بهانه کشف قیمت و فروش عادلانه مبنای درستی ندارد.

وی در ادامه یادآور شد: عزیزانی روز گذشته در صحن اصرار داشتند کسری بودجه و ناترازی در بودجه عامل افزایش قیمت ارز است، اما این مباحث با واقعیت های بودجه همخوانی ندارد و در حالی است که در ۶ ماهه اول سال ۶۵ هزار میلیارد تومان واگذاری دارایی های مالی اتفاق افتاده و در همان زمان ۸/۷۳ هزار میلیارد تومان در بحث تملک مالی داشتیم و این یعنی این فرضیه ها صحیح نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز