خبرگزاری کار ایران

نشست مقامات دفاعی عضو پیمان شانگ‌های در مسکو

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۸۲۸

در نشست مقامات بلندپایه دفاعی کشور‌های عضو پیمان شانگ‌های در مسکو راه‌های تقویت همکاری‌های دفاعی برای مقابله با تهدیدات پیچیده جهانی بررسی شد.

به گزارش ایلنا، نشست مقامات بلندپایه دفاعی کشور‌های عضو پیمان شانگ‌های در مسکو برگزار شد.

وابسته نظامی سفارت ایران در روسیه، اعلام کرد نشست مقامات بلندپایه دفاعی کشور‌های عضو پیمان شانگ‌های در مسکو برگزار و راه‌های تقویت همکاری‌های دفاعی برای مقابله با تهدیدات پیچیده جهانی بررسی شد.

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده، جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، نماینده کشورمان در نشست مقامات دفاعی سازمان همکار‌های شانگ‌های بود.

در این نشست که به میزبانی وزیر دفاع روسیه برگزار شد، وزرای دفاع، روسای ستاد کل نیرو‌های مسلح و مقامات عالی دفاعی و نظامی کشور‌های عضو شانگ‌های حضور داشتند.

این نشست با هدف تبادل نظر درباره امنیت بین المللی و منطقه‌ای، تقویت همکاری‌های دو جانبه و چند جانبه دفاعی در مسکو برگزار شد.

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این نشست با ارتشبد شایگو وزیر دفاع روسیه دیدار و درباره مسائل جهانی، منطقه‌ای و همکاری‌های دو جانبه دفاعی و نظامی گفتگو کرد.

وزیر دفاع روسیه نیز ضمن تشکر از حضور طرف ایرانی در این نشست، سخنرانی جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در نشست را بسیار مفید و سازنده دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز