خبرگزاری کار ایران

در جلسه سران سه قوه مطرح شد؛

تاکید بر اهمیت اجرای قانون مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۶۶۲

سران قوا بر ضرورت تدوین برنامه هفتم توسعه کشور با همکاری دولت و مجلس و با مشارکت فعال صاحب‌نظران و کارشناسان هر دو قوه تاکید کردند تا این برنامه مستند بودجه سال ۱۴۰۲ قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، در نشست سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه که بعد از ظهر امروز شنبه به میزبانی سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، سران سه قوه با تاکید بر اهمیت اجرای قانون مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دولت به منظور تامین بخشی از درآمدهای مندرج در بودجه سال جاری، همه دستگاه‌ها و نهادها را موظف کردند در حوزه مولدسازی، فعالانه همکاری و اجرای قانون را پیگیری کنند.

در این جلسه همچنین موضوع تدوین برنامه هفتم توسعه کشور با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی و با مشارکت فعال صاحب‌نظران و کارشناسان هر دو قوه به عنوان اولویت و ضرورت مورد توجه قرار گرفت تا این برنامه مستند بودجه سال ۱۴۰۲ قرار گیرد.

سید ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در این نشست، امنیت را مهمترین مقوله و زیربنای رشد و توسعه کشور و آرامش جامعه دانستند و بر لزوم حفظ و تقویت امنیت در همه ابعاد توسط دستگاه‌های مسئول تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز