خبرگزاری کار ایران

هفته جاری بررسی می‌شود؛

پرونده مسائل بانک‌ها و بودجه‌های سنواتی روی میز کمیسیون برنامه و بودجه

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۷۹۱

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه هفته جاری مسائل و مشکلات فی مابین بانک‌ها و بودجه‌های سنواتی را در جلسه با شورای هماهنگی بانک‌های دولتی بررسی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، براساس دستور کار هفته جاری کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، روز یکشنبه (۲۲ آبان ماه) اعضای این کمیسیون به جمع‌بندی گزارش عملکرد جزء (۵) بند(الف) تبصره(۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور می‌پردازند.

جزء (۵) بند(الف) تبصره(۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور؛ ‌بانک مرکزی مکلف است تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ نسبت به مسدود کردن حسابهای شرکتهای تابعه وزارت نفت نزد بانک‌های تجاری مربوط به منابع ناشی از فروش داخلی فرآورده آنها اقدام کند. وجوه این حسابها، به حسابهای خزانه‌داری کل کشور نزد بانک مرکزی منتقل خواهد شد.

همچنین رسیدگی به بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ دیوان محاسبات کل کشور دیگر دستورکار کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در روز یکشنبه خواهد بود.

براساس این گزارش جلسه با شورای هماهنگی بانک‌های دولتی جهت بحث و بررسی مسائل و مشکلات فی مابین بانک‌ها و بودجه‌های سنواتی دستورکار روز دوشنبه اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز