خبرگزاری کار ایران

رسیدگی رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران به درخواست مراجعان در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۱۳۰

رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران صبح امروز در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حاضر شد و به درخواست مراجعان رسیدگی کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا مهدوی صبح امروز در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حاضر شد و به درخواست مراجعان رسیدگی کرد.

وی در حاشیه این جلسه بیان کرد: رسیدگی به درخواست مراجعان مردمی را وظیفه اصلی خود می دانیم لذا از سرپرستان ۶۰ مجتمع شورای حل اختلاف در سطح استان خواستیم در همه ایام هفته مردم را بپذیرند و دیدار مردمی را به یک روز خاص محدود نکنند.

مهدوی تصریح کرد: روزهای سه شنبه هر هفته نیز تمامی معاونان قضایی و رئیس کل دادگستری استان تهران، جلسه ملاقلات مردمی دارند و به درخواست‌ قضایی مراجعان رسیدگی می کنند.

رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران با بیان اینکه ماه گذشته نیز حسب تکلیف در مرکز ارتباطات مردمی حاضر شدم و به درخواست‌های مردمی رسیدگی کردم، گفت: امروز نیز دومین جلسه است که برای شنیدن مشکلات و درخواست‌های مردمی در این محل حاضر شده‌ام.

وی با اشاره به ۲ دستور مهم رئیس کل دادگستری استان تهران جهت اجرای دستورات رئیس دستگاه قضا و اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه گفت:بر اساس این دستور، ۱۶۰ شعبه ویژه سازش در راستای اجرای ماده ۸ در کنار دادسراهای تهران، شهرستان‌ها و محاکم تهران، امامزاده‌ها و اتحادیه‌ها مستقر شد.

مهدوی گفت: حداقل ۲۰ هزار پرونده به این شکل، از محاکم و دادسراها برای سازش به شوراهای حل اختلاف می‌آید و ۵۵ درصد این پرونده ها با صلح و سازش مختومه می شوند.

رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران اضافه کرد: شعبات ویژه رسیدگی به تصادفات را نیز مستقر کرده‌ایم که اکثر پرونده‌های وارده به این شعب به صلح و سازش مختومه می شود و مردم هم راضی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز